547 : Undangan Ke Majlis Perkahwinan

Hehehe... Anda diundang ke majlis perkahwinan, tetapi bukan perkahwinan saya ye. Hujung minggu ni aku ade 3 undangan ke majlis perkahwinan. Tak tahulah samada dapat memenuhi kesemua undangan tersebut. Terima kasih kerana mengundang dan mohon maaf sekiranya tidak dapat memenuhi undangan kalian. 

Hari Sabtu, 17 November 2012, ade dua undangan. Satu dari seorang kakak yang akan mengahwinkan anak lelakinya di Semenyih. Kenal kakak ni semasa bertugas di Institut Pengajian Siswazah, Universiti Malaya pada tahun 1999. Satu lagi undangan dari seorang rakan yang juga dikenali di Institut Pengajian Siswazah, Universiti Malaya lebih kurang pada tahun yang sama, yang akan melangsungkan majlis perkahwinannya di Shah Alam.

Kemudian, pada Ahad, 18 November 2012 pula aku telah menerima jemputan ke majlis perkahwinan adik kepada seorang rakan sepejabat yang akan dilangsungkan di Kampung Malaysia Tambahan.

Selamat Pengantin Baru kepada kesemua mempelai. Semoga berbahagia ke anak cucu cicit bagai. Murah rezeki dan diberkati Allah hingga ke akhirnya. Amin.

Aku bila lagi?


~Salam Sayang~

You Might Also Like

6 comments

  1. salam.. biasalah piz.. bulan 12 ni cuti sek.. tapi time ujan selalu camni la time org ramai wat majlis perkahwinan ek.. sejuk .. :) .. Manjer kawen bulan 6.. panas.. :P~

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam manjer.

      kan.... kenepa la agaknya bile cuti sekolah jer orang nak kawen. time tak cuti tak leh kawen ker? hahaha

      Delete
  2. aku bila lagi ?? :P doa banyak2 :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Afeezz

    perhati2 kan sekarang
    nanti tak kekok...he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam atuk

      Dah lama dah dok perhati ni... Hehehe

      Delete