541 : Salam Aidil Adha

Selamat Hari Raya Aidil Adha dan selamat berkorban kepada semua pengunjung blog aku. Ampun dan maaf dipohon, zahir dan batin jika masih ada salah dan silap aku secara sengaja atau tidak yang menyentuh rasa kalian. Semoga semua bergembira di hari raya.

Tahun ini tidak seperti tahun2 sebelumnya. Raya tahun ini nampaknya aku akan berhari raya di hospital. Esok genaplah seminggu ibu di tahan di wad Hospital Kuala Lumpur. Walaupun pada zahirnya keadaan ibu nampak semakin baik, tetapi ibu masih belum stabil. Hanya doa yang dapat aku panjatkan untuk kesihatan dan kesejahteraan ibu selebihnya aku hanya mampu pasrah dengan ketentuanNya. Sempena kemuliaan 10 Zulhijjah ini, aku doakan yang terbaek buat ibu. InsyaAllah....


~Salam Sayang~

You Might Also Like

2 comments

  1. salam piz.. salam aidiladha.. moga ibu cepat sembuh ye.. amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam manjer. salam aidiladha

      terima kasih. moga2 dia cepat sembuh.. amin

      Delete