540 : Aku Menaip Untuk Diri Sendiri

Di zaman-zaman IT ni buat aper pon semua bole pakai komputer, pakai laptop, pakai tablet, pakai henfon dan ntah bole pakai aper lagi kite pon tak tahu. Nak buat surat, nak beli barang, nak apply itu dan ini semua bole dibuat dengan mudah, dengan sekali klik sahaja semua kerje selesai. Terima kasih kepada teknologi. 

Dengan kecanggihan teknologi yang ada sekarang ini, rasanya kite bakal kehilangan satu kebolehan kite. Sedikit demi sedikit kite melupakan kebolehan ini dan aku rasa sikit masa lagi, kite langsung tidak akan menggunakan lagi kebolehan ini. Sekarang ni pon aku rasa aku makin meninggalkan kebolehan ini. Tapi, tak tahu lah kan, masa depan kite tak bole nak tengok, tak bole nak ramal. 

Apa korang rasa akan jadi pada kebolehan menulis korang sekarang ni? Masih rajinkan untuk menulis menggunakan tangan? Atau masih boleh kah korang menulis menggunakan tangan? Aku rasa 'Aku Menulis Untuk Diri Sendiri' perlu diubah, menjadi 'Aku Menaip Untuk Diri Sendiri'.

Dalam bidang tugas aku di pejabat, aku masih lagi memerlukan kebolehan menulis menggunakan tangan. Ni ade sedikit gambar, tulisan buruk aku. Hehehe...

Ade sesuatu yg pelik dalam gambar ni? Dapatkan korang mengenalpasti
kepelikkan tersebut?







~Salam Sayang~

You Might Also Like

6 comments

  1. wow.. tulisan doktor.. :) .. Manjer pun dah lama giler tak pegang pen.. Uhuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak menulis ni pon kene ikot mood, klu mood baek cantik la tulisan, klu sebaliknyer, macam cakar ayam...

      Delete
  2. Assalamualaikum Afeezz

    ada nombor phone tulis warna hitam dlm catatan berwarna biru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam atuk

      owh.. bukan itu kejanggalan yg dicari. cube lagi... heheheh

      Delete
  3. salam sejahtera,

    hehe tak tahu nak cari..
    mama hari2 mesti pegng pen..hehe tulis recepi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam sejahtera mama...

      hehehe.. tulis resepi tu menulis gak kan. ape2 pon menulis ni mmg penting.

      oklah... kejanggalan yg terdapat dalam gambar pertama tu adalah tarikhnya 22/12/2012...

      Delete