538 : Butuh Lebih Sering Liburan?

Sekarang ni aku sedang menterujakan diri untuk pergi bercuti, walaupon takde plan lagi nak ke mana-mana sehingga akhir tahun ini dan tahun depan. Rasa macam nak sangat pegi bercuti, penat dah dok kat KL ni menjalani kehidupan rutin yang amat membosankan. Pegi keje, tapi takde keje nak dijalankan, balik umah pon takde keje nak dibuat. Hehehe... Dah letih tak buat keje gamak nye. 

Tahun 2012 ni rasanya banyak jugak aku menjalankan aktiviti bercuti ni. Bulan Februari lepas telah ke Kuching. Kemudian ade pula ke Terengganu dan Kuantan pada awal bulan Mei dan ke Pulau Pinang pula pada akhir bulan Mei. Pada bulan Julai, aku telah bercuti di Lumut dan Pulau Pangkor. Dan aku telah ke Johor pada awal bulan September dan pada akhir September aku sekali lagi telah ke Terengganu dan Kuantan. Tapi rasanya macam tak puas, nak lagi pergi bercuti. Tapi nak ke mana ya? Kene tunggu Air Asia wat promosi tambang murah dulu baru bole rancang mau bercuti ke mana. Niat di hati nak pergi international plak. Harap2 tercapai lah hasrat aku ni. InsyaAllah...


~Salam Sayang~

You Might Also Like

8 comments

  1. salam.. rindunyaaaaa...... hehehehhehe


    jom bang... :P

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam

    AZIEEEEEE!!!!!!! ke mana kamu? ramai yg bertanya khabarmu...

    ReplyDelete
  3. salam.. naper manjer tak perasaan entry post yg ni.. terlepas nak comment.. hee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam manjer

      bole jer kalau nak komen sekarang.... heheheh

      Delete