20 September 2012

530 : Jamuan Hari Raya Aidilfitri Di Bulan Zulkaedah

Semalam telah diadakan Majlis Jamuan Hari Raya peringkat opis aku. Ini merupakan kali kedua jamuan seumpamanya diadakan sempena Hari Raya Aidilfitri tahun 2012 ni. Jamuan yang pertama telah diadakan pada akhir bulan lepas dan rata-rata staf tidak puas dengan jamuan super ringkas yang disediakan. Disebabkan itu, satu lagi jamuan telah diadakan semalam yang disambut sederhana tapi meriah. Kenyang perut makan mee sup, sate, nasi impit, baked macaroni dan macam2 lagi. Alhamdulillah dan terima kasih kepada kakitangan yang sudi menyumbang untuk jamuan ini.

 
 
Kemeriahan dan kegembiraan staf yang menghadiri jamuan ringkas ini

 
 Sebahagian juadah yang disediakan


~Salam Sayang~

8 comments:

  1. macaroni tu masak pe ek fizz.. jarang makan & masak macaroni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau la masak aper. rasanya dia panggang sebab ade cheese atas dia.. yg penting sedap...

      Delete
    2. macaronian cheese kot.. hahaa..

      Delete
    3. ye kot.. tak tanya plak tukang masak nye ape nama juadah tu.. belasah je lah manjer

      Delete
  2. Assalamualaikum Afeezz

    saya makan buah mata kucing...tak la banyak mana...lepas tu batuk2

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam atuk

      hehehe... sib baek sy makan banyak takde ape2... sedap

      Delete
    2. ada org mmg mkn buah mata kucing ke, rambutan ke akan batuk.. apa pun kena minum air kosong yg byk.. :)

      Delete
    3. dua2 sedap kan... belasah je lah, klu batuk makan ubat

      Delete