524 : Hujung Minggu Yang Memenatkan. Perjalanan Dari Selayang Ke BTHO Ke Bukit Jalil Ke UPM Ke Keramat AU Ke BTHO Ke Fun Fair Ke Bukit Broga Ke BTHO K

sambungan tajuk : e Nilai Ke Port Dickson Ke BTHO Ke Selayang Ke Cheras Utama Ke Bandar Tasik Selatan Ke BTHO Ke Jusco Cheras Selatan Dan Kembali Semula Ke Selayang. (Bahagian Pertama)

Baca tajuk entry ni pon dah penat, ape lagi badan yang menanggungnya. Ade gak la rasa nak pitam, tapi ku gagahi jua tubuh ini untuk berjimba2 selama 3 hari 2 malam bersama sahabat2 yang amat aku senangi.

Perjalanan aku bermula pada hari Jumaat, 31 Julai 2012 dari Selayang ke rumah sahabat aku di BTHO seterusnya kami ke Bukit Jalil memenuhi undangan open house. Sedap makanan yang dihidangkan, malangnya tak dpt makan banyak. Kuew teow goreng dan laksam yang dihidangkan sangat penak. Terima kasih kepada tuan rumah. Aku dan sahabat aku kemudiannya meminta diri dan terus ke Masjid UPM untuk bersolat Jumaat. Selesai solat, kami meneruskan perjalanan ke Keramat AU, ke rumah seorang lagi sahabat untuk mengambil pavlova yang telah ditempah. Kemudian kami balik ke BTHO untuk berehat dan menunggu dua orang sahabat lagi untuk kembali ke BTHO.

Malam hari pula, lebih kurang pukul 10 malam, kami telah ke Fun Fair berhampiran dengan Aeon Cheras Selatan. Memang kegemaran kami berjimba2 di Fun Fair. Pantang ade Fun Fair, mesti kami akan singgah. Cume malam itu, nasib kurang baek, tak dpt banyak hadiah yg best2. Heheheh ...


Hidangan Rumah Terbuka di Bukit Jalil ~ Laksam itu sangat lazat


Pavlova by Ixalicious hadiah untuk birthday seorang sahabat


Berjimba2 di Fun Fair...


bersambung...

You Might Also Like

4 comments

  1. Lama dah tak gi FUnfair.. TIme kecik2 dulu jerk pernah gi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sejak dua menjak kebelakangan ni kerap gak la pi funfair. pantang ade mesti singgah... hahaha

      Delete
  2. funfair ni yang tepi jalan depan Jusco tu kan...

    ReplyDelete