09 August 2012

518 : APC = Adenomatous Polyposis Coli ?

Gambar Hiasan

Setelah mendapat Sakit Perut Chronic (SPC) tahun lepas, tahun ini aku mendapat pula Adenomatous Polyposis Coli (APC). Alhamdulillah, rezeki bulan Ramadhan. Terima kasih kepada yang sudi mencalonkan dan memilih aku untuk mendapat anugerah ini setelah 10 tahun berkhidmat dengan perkhidmatan awam.

Seawal pagi hari sabtu lepas aku telah menerima sms yang mengganggu tidorku dari seorang rakan yang mengucapkan tahniah kepada aku kerana menerima anugerah ini. Aku yang tengah blur masa tu membalas seadanya, 'siapa dpt apc?' Rakan itu pon segera membalas, 'awak ler, tak check ke?' dan perbualan itu berlanjutan... hari selasa bila aku masuk opis semula, maka ramailah yang mengucapkan tahniah kepada ku dan tak kurang pula yang cuba mengepow aku. Hehehe... InsyaAllah ....

Ape2 pon, syukur Alhamdulillah.



~Salam Sayang~

2 comments:

  1. TAHNIAH walau tatau anugerah tu utk apa.. Maklumler.. Manjer ni tak bekerja .. dan gambar surat tu kecik bebenor.. bukak kat tab lain pun tak nampak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... thanks manjer. kecik tu saje jer nak wat gempak.. taknak kasi org baca sebenarnya...

      Delete