24 July 2012

513 : Mari Menonton - The Amazing Spiderman

Sebelum Ramadhan tempoh hari, aku berpeluang menonton filem The Amazing Spider-Man di pawagam.

Ermm... apa yg aku boleh katakan, filem ini agak membosankan. Kepada sesiapa yang telah menonton filem Spider-Man lakonan Tobey Maguire dan diarahkan oleh Sam Raimi pada tahun 2002, tak perlulah menonton filem ini, kerana jalan ceritanya sama sahaja cume diubah sedikit sana dan sini. Bagi aku, filem tahun 2002 itu lebih menarik dan best.

Oleh kerana filem ini agak membosankan dan ditiru sebijik macam yang lepas punya, aku beri 1/5 bintang sahaja. Ape2 pon, selamat menonton.


~Salam Sayang~

8 comments:

  1. Bagi saya, lebih suka versi ini disebabkan diadaptasikan dari komik dengan kemiripan yang betul berbanding siri spiderman yang lepas...

    mungkin sebab saya peminat komik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh.. ye ke. sy tak penah plak baca komik spiderman ni, so tak tau lah versi maner yg betul.

      Delete
    2. Bagi saya...spiderman bias je...dulu dan skang tetap tak menarik....hehehehehe....layan saja...


      -BBS GUY-

      Delete
    3. wow.. ye ker? ade jugak yg best nyer kan

      Delete
  2. Salam.. apiz tk tgk BATMAN ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam manjer : mmg nak tgk, tp tak berkesempatan lagi...

      Delete
    2. Jaga-jaga takut ada JOKER lak wat tembakan rambang.. Hee...

      Delete