13 July 2012

508 : 14 Julai 2008 - 14 Julai 2012

14 Julai 2008 - 14 Julai 2012, Aku Menulis Untuk Diri Sendiri kini sudah berusia 4 tahun. Pada mulanya aku tidak menyangka yang aku boleh bertahan sehingga kini. InsyaAllah, aku akan terus mencoretkan kisah aku kepada dunia, kepada yang sudi membaca, kepada aku sendiri. Kisah aku tidaklah sehebat mana untuk dijadikan mahakarya, tetapi cukup untuk aku mengenang dan mengimbau memori indah suka duka hidup aku.

Terima kasih kepada sesiapa yang sudi membaca coretan aku ini. Salam Sayang buat semua.

13 comments:

  1. Hehehee.. baru la betul.. sampai juga akhirnya tarikh yang di nanti.. cepat jerk masa berlalu ek dah sebulan... Tahniah atas ulangtahun yang ke 4 .. kalau anak umur 4 tahun dah pandai membaca tau piz.. :) ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... hari tu mabuk laut kot, camner la bole tersilap tarikh, sib baek ade org perasan dan tegor.

      manjer.... klu anak bukan jer dah umor 4 tahun, mungkin dan 2-3 org dah... hehehe

      Delete
    2. Nampak sedap lak cupcake ni adeh.. nanti nak try wat la kalau rajin tapi selalunya MIM ALIF LAM SIM .. HEEE...

      Delete
    3. hehehehe... try la pastu bole postkan resepi kat blog awak... jangan la asik mim alif lam sim jer...

      Delete
    4. Tatau la piz.. kalau setakat wat ke, masak ke bleh kot Manjer cuba tapi bab lepas tu nak kena kemas, basuh pinggan kotor tu, lap2 dapur .. dah letih.. :P ~ MIM ALIF LAM SIM .. memang selalu sambil masak sambil mengemas tapi tukang mengotorkan bekas, 2 org hero manjer ni .. kejap2 amik gelas lain, kejap2 amik sudu lain.. uhuu..pastu dah makan sepah, tak pun tumpahkan air.. TU YG JADI MALAS NAK WAT.. TAPI CUPCAKE tu mmg nampak GERAM!!!

      Delete
    5. hahahah... kalau dah 2 hero tu mmg tak dapek nak tolong lah. biasa la budak2 kan... hehehehe

      Delete
  2. Happy Anniversary AMUDS, bilakah COMYL mahu kembali aktif kan hehe..aduyai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks miss sinomosa. COMYL kalau nak aktif kembali, tuannya kena la rajin, jangan mim alif lam sim jer... heheheheh

      Delete
  3. as salam,
    Tahniah.
    hepi besday 2 AMUDS
    Hari ini 14 Julai ialah Hari Kemerdekaan Perancis sempena serbuah Penjara Bastille yang membebaskan para banduan yang dipenjarakan oleh Raja Louis ke?.Juga dikenali sebagai Revolusi Peranchis......

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam AZ : terima kasih kerana memberi sokongan kepada AMUDS.

      wah... revolusi perancis, tak pernah tahu pon cerita disebaliknya...

      Delete