20 June 2012

500 : Hadiah Sukan

Dah lama rasanya tak merasa kemenangan dalam acara sukan yang aku sertai sempena Karnival Sukan Staf UM. Sejak2 aku menceburkan diri dalam bidang sukan ni, rasanya sekali jer baru merasa dapat hadiah, itu pon entah berapa tahun yang lepas. Itu pon dapat tempat ke-empat dan pihak penganjur telah sudi untuk memberikan hadiah kepada pemenang tempat ke-empat. Dapat la jugak beg kasut. Hehehe...

Untuk Karnival Sukan Staf UM tahun 2012 ni, aku telah menyertai 3 acara. Alhamdulillah, satu acara kami telah mendapat tempat ketiga (klik untuk cerita sepenuhnya). Dua lagi kantoi. Dapat gak lah tahun ni merasa hadiah.

Pada hari Isnin, 18 Jun 2012 yang lepas telah diadakan Majlis Appresiasi untuk kontigen Zon 6 pada Karnival Sukan Staf 2012 untuk menghargai atlet-atlet yang telah mengharumkan nama Zon 6. Secara keseluruhannya, Zon 6 menduduki tempat ke-enam daripada lapan zon yang bertanding.

Walaupon hadiah yang diterima tidaklah seberapa, tapi semangat kesukanan itu yang penting. Majulah Sukan untuk Universiti Malaya



Acara yang dimenangi


Hadiah yang diterima - beg sukan


~Salam Sayang~

4 comments:

  1. salam.. kalau perut boroi sukan apa sesuai ek .. apiz tak boroit kan..?? heee.. manjer mmg tak bersukan.. tgk acara sukan tu suka la gak.. bowling tu ada la main gak kekadang..

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam manjer : hehehe... bersukan pon setahun sekali jer....

    ReplyDelete
  3. ok la tu ada gak daripada takde.. uhu.. manjer ni lagi la dah masak2 makan.. bagi anak makan tak abis manjer makan.. ada masa lapang skit duk depan komputer.. lemak jadi tepu.. hee.. takpe.. apizz still comel kalau boroi.. uhuu

    ReplyDelete
  4. heheheh... takpelah, klu tak makan nnt membazir plak kan.. sy takmo boroi dah... nak menten slim.. hehehe

    ReplyDelete