13 June 2012

498 : Durian Hulu Langat

Sabtu lepas seorang sahabat di Hulu Langat telah menjemput kami makan durian di dusun beliau sempena musim durian kali ini. Beliau bukan sahaja menjamu kami dengan durian, malah turut menjamu kami dengan manggis dan makan tengahari yang berasaskan durian seperti udang masak tempoyak dan ikan bakar tempoyak. Terima kasih daun keladi kepada sahabat kami itu. Puas kami makan durian dan manggis.


Durian Kampung...


Manggis ...


Seronok semua dapat makan durian ...


Operasi membuka durian


Suasana di dusun durian


~Salam Sayang~

11 comments:

  1. Pergh.. Manggissssssssssss... tak sempat nak panjat pokok ari tu..

    ReplyDelete
  2. perghhhh, gerrrrr. durian beb. ada aku k. hihihim

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum manjer : suke manggis ker? best kan... heheheh

    assalamualaikum AZ : tak kesah ker?.. sedap tuh... nyam3

    ReplyDelete
  4. Salam dekk afezz

    Best nyer dusun tu....hehehe

    ReplyDelete
  5. waalaikumsalam kak shami : best sangat.. masa pergi ari tu ade durian ngan manggis jer... yg laen tak musim plak nampak nyer...

    hai dunhill guy : ni semua skendelis... hahahah

    ReplyDelete
  6. saya nk buat trip mkn2 durian dgn group saya...boleh saudara rekomen kan tempat ni kat saya.....

    ReplyDelete
  7. saya nk buat trip mkn2 durian dgn group saya...boleh saudara rekomen kan tempat ni kat saya.....

    ReplyDelete
  8. assalamualikum pian : ni kat dusun kawan aku, tak tau la kalau dia bukak utk orang luar jugak...

    ReplyDelete
  9. ya Allah sedapnya, nak join hahaha

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum miss sinomosa : jom... tp kene makan kat kedai lah.. hehehe

    ReplyDelete