06 March 2012

469 : Makan Malam Di Bawah Cahaya Kerlipan Bintang Langit Putrajaya

Perancangan untuk makan malam bersama telah lama dirancang. Mengikutkan perancangan asalnya, ingin diadakan pada akhir bulan Februari lepas sempena Hari Lahir aku yang ke 21 (hahaha). Tetapi pada masa itu, aku dan seorang lagi rakan tidak dapat join kerana kami terpaksa berada di Kelantan untuk menghadiri majlis perkahwinan abang rakan aku tuh. Oleh yang demikian, perancangan itu terpaksa ditunda sehingga ke hari Ahad lepas.

Menu utama kami malam itu adalah Ketam Masak Lemak, Lala Masak Ape Ntah, Udang Goreng Tepung, Sayur Kacang Panjang Goreng Dengan Telur dan air oren. Terima kasih kepada geng buaya wanita kami yang sudi menyediakan hidangan kami malam itu. Sedap dan menepati selera kami. Habis jugak lah nasi dan lauk yang disediakan tanpa pembaziran. Untuk desserts pula, birthday cake.. hehehe...


(1) Hidangan yang disediakan, semuanya sedap2 belaka..
(2) Kek beli kat Jusco jer



Wajah2 ceria sebelum makan...


(1) Dah sedia untuk makan.. Bismillah...
(2) Permandangan malam Putrajaya



... Salam Sayang

6 comments:

  1. assalamualaikum..

    makan tak ajak pun GKB... sob.. sob...

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam anonymous : kalau nak ajak GKB, ahli2 GKB kene rancang la macam dulu2.. kan best

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Afeezz

    ada lagi ke perancangan nak buat macam tu....nak join...he he

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam atuk : insyaAllah, kalau ade perancangan laen, bole jemput atuk sekali...

    ReplyDelete
  5. best kan makan2 mcm ni.. nnt aku nk buat makan atas bumbung rumah mengviewkan kl...

    ReplyDelete
  6. hahaha... kalau ko buat nnt, jangan lupe jemput aku sekali ek....

    ReplyDelete