467 : Terima Kasih Yang Tidak Terhingga Atas Ucapan Selamat Hari Lahir

Tarikh hari lahir aku yang ke 21 pada tahun ini sudah hampir satu minggu berlalu. Namun masih lagi mendapat ucapan selamat dari kawan2 tak kiralah di mana jua mereka berada, di alam ini atau alam yg satu lagi (alam maya lah). Sangat menghargai semua ucapan yang diberikan. Terima kasih saya ucapkan. Jauh di sudut hati, i love u all... muah3.

Sengaja tidak menayangkan tarikh lahir di FB, tetapi masih ade sahabat yang ingat tarikh lahir saya. Ini lah sahabat yang sejati. Jujur sy katakan, sy pon tak ingat tarikh lahir dia, hehehe ... Berkisar dari ucapan selamat hari lahir darinya, aku mendapat banyak lagi ucapan hari lahir pada hari itu, tetapi aku tidak dapat membalas ucapan mereka kerana aku berada di luar kawasan dan aku tidak mempunyai capaian kepada dunia maya. Maaf yang harus sy pinta.

Terima kasih yang tak terhingga sekali lagi aku ucapkan atas semua ucapan selamat dan doa kepada aku.


... Salam Sayang

You Might Also Like

5 comments

  1. Assalamualaikum Afeezz

    waaaaa
    sambut yg ke 21 di luar negeri yer...
    he he

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum

    Bertuah ramai yg ingat afeez..

    ReplyDelete
  3. waalaikumsalam atuk : tak sambut pon, cume time tu berada kat kelantan jer...

    waalaikumsalam mama ju : hehehe... alhamdulillah, masih ramai yang sayang...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum...

    ucapan itu tanda penghargaan persahabatan... hargailah sahabat dan sayangilah mereka sementara dia masih hidup...

    cik tikah :)

    ReplyDelete
  5. waalaikumsalam cik tikah : InsyaAllah, sy akan hargai dan sayangi mereka sehingga akhirnya... terima kasih

    ReplyDelete