08 February 2012

459 : Kucing

Aku percaya ramai di antara kita yang suka kucing dan sayang kat kucing. Lebih2 lagi yang kiut miut macam kucing dalam gambar sebelah ni. Aku pon geram tengok, kalau dapat kat aku mesti aku picit2 dia. Hehehe...

Aku ni sebenarnya alergik pada kucing. Setiap kali aku dok maen2 ngan kucing, sure hidung aku akan gatal2 dan rasa macam ade bulu kucing yang melekat kat dalam idung aku ni. Pastu akan meleleh lah air hidung aku tu dan akan menimbulkan ketidakselesaan.. hehehe...

Sebenarnya, aku bukan nak cerita pasal kucing bagai, hanya nak bgtau yang aku akan bercuti dan berjimba2 di Kuching, Sarawak dari 9 hingga 12 Februari 2012. Sehingga aku kembali... MEOW !!!...

6 comments:

  1. assalamualaikum bro...

    kirim salam kat hafiz awan nano erk hihihihhhh

    ReplyDelete
  2. Salam

    Pegi ke kg Budaya ke nanti? Anak mama menyewa kereta utk pusing2 bandar dan utk mudah bergerak.
    Wah skrg jalan2 je kan? tgh 'kembong poket'?

    ReplyDelete
  3. ya MH004, agak-agak lah. Happy holiday!...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Afeezz

    wah wah...asik berjalan ajer sekarang ni...atuk tunggu pasal n3 orang hutan...he he

    ReplyDelete
  5. waalaikumsalam sahrom : kalau jumpe nnt aku kirimkan salam ko yer... eh, tak jumpe lah... heheheh...

    waalaikumsalam mama ju : pergi, penat tapi seronok. semua rumah kami masuk dan sempat tgk persembahan kebudayaan kat situ gak. kami sewa kenderaan gak ngan driver sekali. mudah...

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum ed eron : hahaha... aku naek AK5220 jer. dapat tiket murah, 6 orang = rm91.20 jer

    waalaikumsalam atuk : rezeki tu ade atuk, pergi je lah selagi ade peluang dan masa. nak tunggu entry orang utan ker? insyaAllah.. sy akan wat entry tuh nnt. tungguuuu

    ReplyDelete