18 December 2011

442 : Jamuan Hari Raya Di Bulan Muharram

Semalam adik jemput kami ke rumah dia, katanya ada jamuan raya. Hehehe... raya ape plak ni. Hari raya dah lama lepas, kalau wat jamuan krismas ok la kot..


Juadah Hari Raya di bulan Muharram

Rupe2nya adik nak masak baki nasi impit yang dia ada lebihan raya lepas. Pastu kakak plak nak masak daging korban yang masih tak masak2 tuh. Oleh yang demikian, makan tengahari tu dah macam hari raya... ade nasi impit, kurma ayam, kari ayam dan kuah kacang. Nyam3....


~Salam Sayang~

8 comments:

  1. sedap... tp xjemput pun. lapo la pulak..

    ReplyDelete
  2. hehehe... ko raya pon tak pernahnye nak dtg umah aku...

    ReplyDelete
  3. ye tak ye kan.. tak pe..next raya aku sergah umah ko lak... keh keh keh...

    ReplyDelete
  4. bole3.. datang la, tp jgn ko mintak duit raya plak....

    ReplyDelete
  5. Salam dekk afezz

    Sedap nampak tu...hehe

    ReplyDelete
  6. waalaikumsalam kak shami : bukan nampak sedap, mmg sedap pon!! nyam3

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum afeezz...aku ingat jamuan akhir tahun kot..nak menghabiskan bajet yg ada..mcm cuti akhir tahun gak hihihihhh

    ReplyDelete
  8. waalaikumsalam sahrom : minggu depan aku cuti seminggu.. hahaha nak menghabiskan cuti... byk sgt lah...

    ReplyDelete