24 November 2011

433 : Tunggu Aku Di Tanah Seberang



Masa untuk meninggalkan sementara dunia maya untuk menikmati keindahan dunia nyata yang ternyata lebih indah. Aku akan bercuti dan berjimba2 dari 25 hingga 29 November 2011. Doakan agar perjalanan kami selamat pergi dan selamat kembali. InsyaAllah.

Dan kiranya kamu merinduiku di kala itu, tunggulah aku di tanah seberang.


~Salam Sayang~

7 comments:

  1. Salam dekk afezz

    Dah baik ke sakit mata tu...heheh
    Kemana bercuti tu..ke tanah jawa ka..heheh selamat bercuti

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Moga sentiasa dlm rahmat Allah.
    Pegi medan ke, Jakarta ke?
    Jangan lupa tulis nanti berita sensasi...

    ReplyDelete
  3. waalaikumsalam kak shami : alhamdulillah.. sakit mata dah ok dah... nak ke Lombok jer... heheheh

    waalaikumsalam mama ju kan? : akan saya buat catatan perjalanan untuk cuti saya kali ni... tunggu yer

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam CM : alhamdulillah, saya telah selamat kembali ke tanah air

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum bro..

    pi indon ke?? jangan bro kne ganyang udah la ye...heheheheh

    semoga bro enjoy disana ya :-)

    ReplyDelete
  6. waalaikumsalam sahrom : alhamdulillah, aku enjoy trip aku ke sana. takde insiden yang tak diingini berlaku. dah selamat kembali pon di tanah air

    ReplyDelete