10 July 2011

389 : Dalam Kenangan

Hampir 5 bulan kite bersama, akhirnya kau meninggalkan aku. Sedih rasanya, tiba2 sahaja kau tiada lagi bersama ku. Kau tetap dalam kenanganku...











Liliput, nama kepada ikan laga hadiah hari lahir
aku tahun ini pemberian seorang sahabat.



Gambar terakhir...

16 comments:

  1. selamat tengahari daddy : hehehe.. dia dah pergi ngan aman pon... kene beli yang laen lah pas ni sbg pengganti dia

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Afeezz

    kalau nak belia yg lain
    kena sepasang...

    Wassalam

    ReplyDelete
  3. waalaikumsalam abg rozali : ermm tu lah, rasanya dia kesunyian takde kawan. next time kene beli sepasang lah..

    ReplyDelete
  4. salam
    sedih ye abg? mari kelate nie.. umah azie ada. ehhehe kalau tahu awal2 boleh kirim pada akak2 kita yg bawak balik kl. hehehe

    ReplyDelete
  5. waalaikumsalam azie : uish.. byk ke ade kat umah azie tuh? bole le nnt bagi 2-3 ekor ek.. hehehe

    ReplyDelete
  6. Aslkm anakanda

    ingat apalah tadi.
    Ikan tu lawwakan, warnanya, kembang kucupnya....
    belilah lagi.

    ReplyDelete
  7. waalaikumsalam mama ju : tu lah... lawakan.. ermm, yg tu ade org hadiahkan tuk saya tau... tu yg syg sgt

    ReplyDelete
  8. Salam dekk afezz..

    Lorr...daripadaNya dia datang kepadaNya dia kembali...lepas ni ko kena carik teman lain lah....pulokk...heheheh carik teman sejati disisi ok...

    ReplyDelete
  9. waalaikumsalam kak shami : innalillah.... siapa lah yg sudi jadi teman sejati di sisi sy tuh?

    ReplyDelete
  10. patah tumbuh hilang berganti,
    kalo tau awal2 bleh bwkan seekor dua ikan hasil dr snorkeling di Pulau Perhentian kelmarin ooppss..gegegege

    ReplyDelete
  11. selamat petang miss sinomosa : huh!!! pergi ke perhentian tak mo ngajak kite pon....

    ReplyDelete
  12. hohoho yg pasal ajak mengajak itu sila bantah pd cikgu mas hehehe..

    ReplyDelete
  13. selamat malam miss sinomosa : owh.. ini program rombongan cikgu mas lah yer. sampai hati dia melupakan i... nak kene bantah ni

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum...

    setiap makhluk ada pasangannya..klu beli yang lain mesti beli kapelnya sekali tau heheheee

    ReplyDelete
  15. waalaikumsalam sahrom : pas ni nak bela binatang laen plak lah...

    ReplyDelete