31 May 2011

374 : Awak Suka Tak Kat Kite?

Kesalahan adalah disengajakan. Soalan yang sebenarnya adalah, awak suka tak kat blog kite Tak perlulah tanya awak suka kite ke tak, pasal kite tau awak mmg suke dan sayang kat kite kan? Huhu...

Dah beberapa hari dah dok letak bende ni kat blog, tapi takde saper pon nak respon. Uhuks... mungkin sebab bende ni diletakkan kat bawah sekali, takde sape pon yang nampak agak nyer. So terpaksalah wat promosi sket. Jadi... rajin2 kan jari jemari anda itu untuk menngevote ye... hahaha....




~Salam Sayang~

14 comments:

  1. Aler kesiannya..saya dah vote dah!

    ReplyDelete
  2. thanks miss sinomosa for voting...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum afeezz..sori la...aku tak perasan la..cuba hang letak atas sekali erk..nnti aku vote erk..

    ReplyDelete
  4. waalaikumsalam sahrom : nak letak kat atas dah takde ruang lah, terpaksa lah letak kat bawah2. anyway... thanks for voting

    ReplyDelete
  5. salam..


    dah,dah ,,,dah vote dah yerrrrr...pasai apa letak kt bawah....tak nmpk..

    ReplyDelete
  6. az baru aje vote. sori lah tak terperasan juga

    ReplyDelete
  7. waalaikumsalam CM : terima kasih kerana mengevot. kat atas dah takde ruang, tu pasai la terpaksa letak kat bawah2....

    daddy juk : thanks for voting

    ReplyDelete
  8. hai en_me : tu la pasal... sian kan...

    selamat pagi AZ : terima kasih atas vote anda... sorry accepted, huhu.....

    ReplyDelete
  9. bz ler... lagi satu bawah sangat.. xda sapa nk perasan... errr

    ReplyDelete