09 May 2011

365 : Inilah Bendanya Tu ...

Seperti yang telah diwar2kan dalam entry yang lepas, aku telah membeli dan menambah koleksi perabot berwarna putih untuk diri aku sendiri. Baru lah sempat aku mengambil dan mengupload gambar perabot terbaru aku tuh untuk ditayangkan kepada semua, hahaha. Sebenarnya dah lama nak beli perabot ni memandangkan koleksi baju2 aku amatlah banyak sampai tak muat dah almari aku yang sedia ada tuh. Oleh yang demikian, perabot ini sedikit sebanyak dapat mengurangkan kepadatan almari aku tuh. Sekarang ni, senang sikit mata memandang dalam almari tuh...

Inilah dia koleksi terbaru aku....




Chest of 4 drawers...
Amacam? Cantik tak??



~Salam Sayang~

9 comments:

  1. Assalamualaikum Afeezz

    kalau lebih
    boleh bagi saya 2/3 helai
    he he

    Wassalam

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam abg rozali : hehehe.. kite tak sesaiz lah, abg slim jer sy plak terlebih slim... hehehe

    ReplyDelete
  3. Salam dekk afezz..

    Almari pon putih....semua putihkan...heheh

    Psst esok2 kita nak balik ke negeri akhirat pon dengan kain putih jugakkan...

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum afeezz...cantik mmg cantik..lembut je....tapi payah nak jaga kan mende warna putih...

    ReplyDelete
  5. waalaikumsalam kak shami : hehehe.. hampir semua dah putih. ke akhirat kelak mmg kene putihkan..

    waalaikumsalam sahrom : tak susah pon nak jaga, pasal kat dalam rumah jer, paling tidak pon kene bersihkan dari habuk

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Afeezz, Terima kasih ucapan Birthday saya. Salam perkenalan... Bagus N3 nya.

    ReplyDelete
  7. waalaikumsalam cik yang : terima kasih kerana sudi lawat blog saya yang tak seberapa ni. salam perkenalan...

    ReplyDelete
  8. mcm beli kat ikea je.. betul ka?

    ReplyDelete
  9. ikea la maner lagi. pastu pekene meatball ngan starbak kat the melengkung

    ReplyDelete