26 April 2011

360 : Entry Paling Fofular

Setelah hampir tiga tahun menulis blog ini dan setelah 360 entry ditulis termasuk entry ini, dengan ini saya mengumumkan bahawa, entry paling fofular di Aku Menulis Untuk Diri Sendiri dengan 6,074 pageviews adalah ..... Entry ke 170 (sila klik untuk melihat dan membaca entry tersebut)





~Salam Sayang~

7 comments:

  1. Aslkm anakanada

    Wah , 6 ribu?
    Tak baca lagi tu..
    Masa tu dh kenal ke belum, dh ke belum...

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam mama : 6k tu sikit jer klu nak dibandingkan blog2 yg lain hehee... masa tu bibit2 perkenalan baru nak berputik kot...

    ReplyDelete
  3. SALAM ABG AFEEZ

    WADUH2... MEREMANG BULU ROMA BACA ENTRY TUH... HEHEHEE

    JAGA DIRI TUH

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Afeez

    kalau tiap n3 macam tu..
    kan bagus

    Wassalam

    ReplyDelete
  5. waalaikumsalam azie : heheheh.... sabar je lah kan....

    waalaikumsalam abg rozali : betul tuh... hehehe

    ReplyDelete
  6. Salam Ziarah,

    Wow 6K, biar betik..sy punya pun xde sampai gitu rasanya..bravo!
    uiks mcmana nak tgk ranking tuh?

    Ikhlas: bdk sedang exam hehe

    ReplyDelete
  7. waalaikumsalam cik syima : betik la... 6k tau, jauh meninggalkan tempat kedua, 500 jer. macam mana nak tgk?? bayar la dulu.. hahahah

    ReplyDelete