18 April 2011

358 : Beli Perabot... Besar Punya...

Hahaha... Akhirnya tercapai gak hasrat nak memilikinya. Dah lama rasanya nak menukar meja lama yang dah tak berapa nak cantik tuh. Alhamdulillah, tibe2 ade duit terlebih sikit, jadi terus beli je lah. Kalau ditunggu2, memang tak terbeli2. Daripada aku gunakan duit yang tibe2 terlebih tu kepada sesuatu yang boleh merosakkan gigi aku, baek aku beli meja yang putih bersih lagi suci murni ni. Tenang sikit permandangan dan tiba2 bilik aku terasa luas.

InsyaAllah, ade bende lain yang aku nak tukar lagi. Harap2 ade lah lagi duit yang tibe2 terlebih itu.


Setelah disusun atur, nampak kemas meja aku.
Bebas dari bende2 yang menyemakkan mata memandang



Di sini lah aku mengisi masa lapang. Sesiapa nak join,
jemput lah datang. Komputer sebelah tu takde org guna..



Oh ya... mouse yang aku campak ke dinding semalam telah digantikan dengan seekor mouse baru yang berekor... kaler putih jugak macam kaler meja baru aku... huhuhu...


~Salam Sayang~

9 comments:

  1. Selamat Malam En Afeezz,

    Uwaa nice..meja saya tak selapang itu hehe..maklumlah student ekeke..
    p/s kalao ada duit lebey bleh belanja kami ayam penyet lagi yum yum

    ReplyDelete
  2. bila nak rasa belaja afeez tu syima

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum abg afeez...

    alhamdulillah cantik meja... hehehe

    ReplyDelete
  4. Aslkm anakanda

    Lawanya meja baru dia.Org kata putih tanda suci.Ada org takut dgn kala tu...org2 tf teliti je berani pakai kala tu.
    Ala belajalah mama sama.

    Tkasih buat pembetulan tarikh tu.

    ReplyDelete
  5. selamat pagi miss sinomosa : student tak bole meja lapang2, makin lapang nnt makin semak dengan buku2, nota2 dan kertas2... hehhee... jgn marah yer student...

    p/s : insyaAllah, klu ade terlebih bole jer ayam penyet tuh (baru je makan semalam, nyam3)

    selamat pagi AZ : ye tak ye gak kan, bila syima nak belanja kami tuh??

    ReplyDelete
  6. waalaikumsalam azie : cantik kan... klu berkenan, dapatkan di Ikea, Mutiara Damansara

    waalaikumsalam bonda ju : lawa kan, klu tak lawa sy tak beli.. hehehe. beli kaler putih pasal nak matchingkan ngan kerusi dan katil sy yg kaler putih gak....

    ReplyDelete
  7. salam dekk afezz

    Putih...tampak bersih, luas dan kemas....heheheh

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum bro..

    cabntiknya bilik hang..puteh bersih je..untung sape jadi bini hang nnti :-)

    ReplyDelete
  9. waalaikumsalam kak shami : sekarang ni berminat plak ngan perabot2 kaler putih ni... nampak tenang dan damai jer... huhuhu

    waalaikumsalam sahrom : hahahaha.... bahagian ni jer yg cantik.. bahagian laen ko tak tgk lagi, pompuan pon taknak kawen ngan aku klu tgk bahagian tuh... hahahahah

    ReplyDelete