16 April 2011

357 : Maka Dengan Ini Tamatlah Sudah Riwayat Kau

Tensi... tensi pakcik guna bende ni. Bukan guna selalu pon, tapi setiap kali nak guna mesti kene pakai bateri baru. Kalau tak asik2 mati, asik2 mati jer. Nak guna komputer pon tak senang. Oleh kerana ketensian dan kesobaran telah mencapai tahap maksima, lalu aku baling sahaja bende ni ke dinding. Berkecai lah sudah ia. Oleh yang demikian, maka dengan ini, aku isytiharkan tamatlah riwayat kau. Masuklah kau dalam tong sampah....


Wireless mouse aku yang dah berkecai ...


Tempat bersemadi terakhirnya - tong sampah...


~Salam Sayang~

5 comments:

  1. Aslkm anakanda

    Baling? Ya Allah kesian dia, dah lama dia berkhidmat utk anakanda...buanglah dgn kasih sayang...

    Salam hormat dr bonda!

    ReplyDelete
  2. Sori kat atas tu mamajulah...terpakai anak punya accaun...hehe bahaya tak check!

    ReplyDelete
  3. waalaikumsalam bonda ju : lor.. bonda ju ker? igtkan saper tadi. tu lah, laen kali hati2 tau.. hahaha. errmmm.. dah takleh sabar dah tadi, terus terbaling...

    ReplyDelete
  4. ASSALAMUALAIKUM....

    heehehehe..nape hang baling..kalau aku, aku pakat campak dari tingkat 10 je hahahahahaha

    ReplyDelete
  5. waalaikumsalam sahrom : nak campakkan ke mana, rumah aku ground floor jer....

    ReplyDelete