264 : Tag Dari COMYL - Part II

Kene tag lagi dari COMYL lagi. So, layan je lah sempena takde keje nak wat ni. Tagnya berbunyi begini...

1. Apakah yang anda akan buat bila anda tahu kawan anda tikam belakang anda?
---> Aku akan berusaha untuk tikam beliau balik. No mercy...

2. 6 orang di hati anda?
---> Ahli-ahli keluarga saya, cukup 6 orang.

3. Anda rasa anak anda comel?
---> Mesti lah.. baby mesti lah comel.

4. Single or taken?
---> Solo, single and available (ni ayat aku, ade org tu dia pinjam tanpa kebenaran plak.. huhu)

5. Blog yang anda suka?
---> Sila rujuk senarai 1st Blog List, 2nd Blog List dan 3rd Blog List saya.

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
---> Ya, lepas bangun tidor, akan kemas katil. Tak suka klu katil sepah2 macam tempat kucing beranak. Sesiapa yg baring kat katil saya, sila kemas kembali klu taknak kene marah dengan saya.

7. Lagu terakhir yang anda dengar?
---> Entah lah... tak tau plak tajuk lagu dan penyanyi dia. Dengar radio jer

8. Last text message?
---> "Em jumaat? blh je utk abg hehe.. **** kuar g mkn hehe"

9. Last phone call?
---> From my best friend. Masa tengah drive balik semalam.. bahaya tu memandu sambil menjawab telefon

10. Hari terakhir anda menangis?
---> Tak ingat lah....

11. Senaraikan LIMA warna kegemaran anda?
---> Erm... 1. Hitam 2. Putih 3. Merah 4. Maroon 5. Pepel (Sebenarnya aku tak kesah pon kaler aper)

12. Orang terakhir yang anda ber YM?
---> Semalam tak berYM. Ahad pon tak berYM. Sabtu pon tak berYM. Jumaat pon tak berYM. Khamis.... tak ingat plak...

13. Game yang paling anda suka?
---> Bejeweled Blitz

14. Adakah anda peminat MCR?
---> MCR tu menatang aper?

15. Anda rasa tag ni best?
---> Tak best

16. Tag 10 rakan anda
---> Rakan2 yang tersenarai dalam 1st Blog List dan 2nd Blog List (Klu sudi sila buat, tiada paksaan.)


~Salam Sayang~

You Might Also Like

18 comments

  1. Mcr tu...ade band dr omputih..
    MY Chimecal Romance...

    ReplyDelete
  2. salam tuan tanah..nanti2 aku buat ye..

    ReplyDelete
  3. wsalam madey : my chemical romance ker, tak minat tu pasal le tak tau. romen jer aku tau... hahaha. ok2 sila buat

    ReplyDelete
  4. Salam Tuan Rumah,

    Owh kena tag dgn COMYL..awat dia tak tag sy eks? ish3x

    4. Single or taken?

    ---> Solo, single and available (ni ayat aku, ade org tu dia pinjam tanpa kebenaran plak.. huhu)--> sy diwakilkan utk meminta kebenaran dari pak hencek [eleh itu pun nak berkira..masuk bill laa kalo camtu haha]

    ReplyDelete
  5. wsalam syima : kan awak tersenarai dalam 1st blog list saya... sila buat.

    hehehe.... takde ler, guna lah klu suka, i tak kisah, malah i likee klu ade orang menggunakannya...

    ReplyDelete
  6. haha..romen2 budak2 skang pon dah tau..bahaya

    ReplyDelete
  7. madey : budak2 sekarang ni dah advance lebih2 dah, tu semua depa dah tau dah... mmg bahaya

    ReplyDelete
  8. salam dik afeez ...

    lama akak tak jenguk sini , bila jenguk terhantuk kat blog list plak ... he he he kalu sempat akak buat ler ek coz tiada paksaan kaaaan...

    ReplyDelete
  9. trime kaseh tag aku, whai sdra afeezz...insyaAllah aku jwb klu ada kelapangan..post la gambar2 maser kt taiping tue..ada pi zoo tak??

    ReplyDelete
  10. wsalam kak ummi : takpe2.. tiada paksaan

    sahrom : ok2... take your time, takde due date pon. nnt aku uploadkan beberapa gmbar kat taiping dan zoo taiping... tunggu..

    ReplyDelete
  11. Melihat kepada jawapan2 yang diberi ternyata anakanda seorang yg jujur, kemas, simple dan humble.
    Ok ke?

    ReplyDelete
  12. Melihat kepada jawapan2 yang diberi ternyata anakanda seorang yg jujur, kemas, simple dan humble.
    Ok ke?

    ReplyDelete
  13. Salam dekk afezz..

    Layan jer tag tu..dapat jugaklah kakak kamu ni mengenali dirimu yang jujur itu..harap kamu citer maner dapat kan...hehhe

    ReplyDelete
  14. wsalam kak shami : a'ah... layan kan je lah, bukan susah pon nak buat...

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Salam Afeezz..

    Alahai.. cheq pun dok kena tag dari COMYL juga... bila la nak buat...

    ReplyDelete
  17. wsalam tikah : buat2.. usah malu dan segan

    ReplyDelete