23 July 2010

263 : Cuti-Cuti Malaysia - Taiping, Perak

Saya akan berada di Taiping, Perak dari 24 - 25 Julai 2010 untuk berkursus, Hari Keluarga dan aktiviti Cuti-Cuti Malaysia. Jika anda merindui saya, sila tinggalkan pesanan dan nombor telefon anda. Saya akan menghubungi anda as soon as possible. Till then... ~Salam Sayang~


Taiping - Baru


Taiping - Lama

10 comments:

  1. Salam SIL..

    aiseyyyy, baru nak mai melawat.. SIL dah p jenjalan plak.. emmmm, balik dululah.. lain kali mai pulak.. daaaaa

    yang jauh dimata.. MIL

    ReplyDelete
  2. salam..


    tu arrr baru nk sekondeng,,mencurah kasih sayang dah jenjalan plakk,,,rela menanti kepulanganmu dinda..

    ReplyDelete
  3. Salam Beras Basmathi [pggl cam gini sbb depan MIL hihi]

    Ok org kampung ada sesapa rindu hencek beras ni? Sila angkat tangan..uik angkat la tangan..[kesian laa kat dia hihi]--> minta maap pak hencek takde pun yg rindu laa uhuk3x

    psst: MIL, patut laa DIL & d gang tunggu kat simpang nak layan mamak MIL tak dtg2..rupa2nya dok jenjalan kat umah SIL..umah kosong watpe mai..adoi MIL ni..
    Beras, ada tak ole2 dari tepeng utk kami? Heee :P

    ReplyDelete
  4. wah...mee udang taiping sgt la sodap..hang jgn terlepas tau hhuhuhhu

    ReplyDelete
  5. jgn lupa singgah restoran Bismillah..

    taktau ade lagi ke tak..dah lama aku tak balik KG...

    ReplyDelete
  6. wsalam MIL : aler MIL ni, waktu org wat makan2 takmo mai, org takde kat umah baru nak mai. lain kali telpon le klu nak mai..

    wsalam CM : dah lama sy kat sini, waktu sy takde baru tu lah CM nak memadu asmara, mencurah kasih bagai. betullah cakap bidalan.... hikhikhik...

    ReplyDelete
  7. wsalam beras herba poni : camner org kampung nak angkat tangan, org kampung tak kenal cheq. cheq kan tinggal di pekan. MIL dtg umah cheq time cheq takde kat umah pasal dia nak tgkkan keselamatan umah cheq kot... beras, takde beli ape2 ler, untuk cheq pon takde...

    salam sahrom : mee udang kuala sepetang ker? tak pi kuala sepetang lah, tp penah rasa dah mee udang tu thn lepas, bole tahan gak...nyam3

    ReplyDelete
  8. walam madey : tak pi pon, ko kabaq lambat sgt.. aper yg best kat restoren tuh?

    ReplyDelete
  9. salam dik afeez...

    sama ler kita , ber hari keluarga n cuti2 Malaysia gak , tapi akak ke Cherating ...

    ReplyDelete
  10. wsalam kak ummi : best ke cherating kak? akak wat kat maner? igt nak pi cherating gak ni

    ReplyDelete