10 June 2010

246 : Menu - Mee Rebus

Mee Rebus


Menu sarapan aku pagi tadi dan pagi semalam, mee rebus. Baru sedap dan berselera makan sarapan hari ni dan semalam, kalau tak asik makan bende yang sama jer. Muak dah rasa tekak bila hari2 makan mee goreng, beehoon goreng, kuew teow goreng, nasi goreng dan yang seangkatan dengan nya. Kedai2 kat tempat aku keje ni macam dah tak tau masak bende yang lain, asik2 bende2 goreng tuh jer. Setiap hari bende yang sama. Sesekali cube lah buat bende yang lain. Ermmm....


~Salam Sayang~

9 comments:

  1. Salam afeez,

    makanlah selagi ada selera dan tiada penyakit.

    kalau dah macam az ni, hari2 sarapan oat sahaja. mauk ke, jelak ker, itu sahaja la.

    kadang2 hentam juga nasi lemak, roti canai heheh

    ReplyDelete
  2. salam AZ : masa takde penyakit ni le kene jaga, jgn berlebih2an. makan tu makan jugak, tp tak keterlaluan...

    ReplyDelete
  3. babe..nak mee rebus best? meh turun JB..pekena mee rebus Hj. Wahid Famous in JB and singapore!

    tapi ko turun JB next week. aku bz plak..adeh..

    ReplyDelete
  4. madey : tu le pasal. bukan senang aku nak turun JB. klu tak mau aku pow ko habis2an

    hahahahah

    ReplyDelete
  5. nak buat camana..takde jodoh diantara kita. eewah hahaha

    macam susah je kan nak jumpa..

    rutin aku mmg camnih..agak pack ngan aktiviti2.

    Esok kena pergi mersing.

    ReplyDelete
  6. takpe la madey, lain kali ler. ko klu dtg KL roger2 le aku ngan ed. bole 3some bersama3. ni dtg senyap2 jer

    ReplyDelete
  7. soto takde ke? aku kat cini selalu pekena soto..sodap tue huhuhuhuh

    ReplyDelete
  8. salam--> awat mcm x mnyelerakan mee rebus tuh? sedap ke?

    ReplyDelete
  9. sahrom : tu aku kirim orang. tp soto takde, yg ade mee rebus ngan mee sup jer. klu ade soto sedap gakk

    wsalam syima : nampak jer tak menyelerakan, tp seedddaaaapppppp.... nyam3

    ReplyDelete