31 May 2010

244 : Mari Berhibur


So Close by Jon McLaughlin

"So close to reaching that famous happy end
Almost believing this was not pretend
And now you're beside me and look how far we've come
So far we are so close"


Mari Berhibur. Kali ini aku sediakan sebuah lagi berbahasa Inggeris yang bertajuk So Close nyanyian Jon McLaughlin. Syahdu lagu ni, sesuai untuk mereka yang sedang dilamun asmara. Semoga terhibur.


~Salam Sayang~

10 comments:

  1. Salam Afeezz,

    Ooppss sahrom..afeezz tak layan lagu melayu laa..silap2 dia tatau pun lagu tuh..

    ReplyDelete
  2. sahrom : asmaradana puteri gunung ledang tu ker? lagu tu tak jiwang lah.. hahaha

    wsalam syima : eh... i tau lah lagu tu, saper kate i tak layan lagu melayu (mmg tak layan pon)

    ReplyDelete
  3. salam afeez,

    alahai, awat pc az tak boleh buka utube? tak dapek la nak dengau kesyahduan lagu ituh

    ReplyDelete
  4. wsalam AZ : awatnya tak bole dengar? best lagu tuh, silap2 nnt AZ dansing2 ngan MZ (Mrs Zain).. haha

    madey : ko takleh dengar gak ker?

    ReplyDelete
  5. Salam dekk afezz..

    Adui duk dengar lagu ni aar...tapikan...rasa cam janggal..huhuu sebab dalam kete abang pasang CD taranum al Quran jer ...heheh nak bagi akak ngan anak2 biasa..kan diri huhuhuhu kalau sound track PDKM bole masuk...aar

    ReplyDelete
  6. wsalam kak shami : itu taste masing2 le kan. jangan plak kite nak salahkan citerasa masing2...

    ReplyDelete
  7. SaLam dek afezzz

    Ala ko ni ..akak pon pernah muda cam ko jugak...masa2 kat UiTM dolu2pun cam gitu jugak...layan semua lagu2 mat saleh ni sekarang dah tuo lain lah citaraso aar...
    Tak der pun komplen citaraso ko tu...aisehhhhhh AZ napor aar adik kito nih...lain bonar bunyik ..irama..faham dio sosah
    ko punya n3 menghiborkan jugak akak..aar

    ReplyDelete
  8. salam kak shami : hahhaha... sy ni mood mendengar lagu berubah2. la ni tgh minat dengar lagu omputih, sebelum2 lagu melayu, lagu dangdut pon penah gila satu ketika dahulu. tu tak termasuk lagu2 russia, arab, spanish hatta lagu2 kebangsaan negara2 di dunia pon sy pernah minat... ni sekadar hiburan jer kak

    ReplyDelete