20 March 2010

218 : Menu - Laksa

Bulan Mac ni rezeki aku murah. Banyak aktiviti makan2 yang diadakan di pejabat. Untuk semalam, ade sambutan birthday seorang rakan sepejabat. Jadi, rakan tu nak jamu semua kakitangan dengan laksa. Disamping itu ade gak makanan sampingan seperti kuih apam dan samosa (bukan sinomosa ye tuan2 dan puan2). Birthday Cake, of koz le ade. Memandangkan semalam aku menghadiri mesyuarat dan hanya sampai semula di pejabat pada pukul 12.30 tengahari, jadi tak dapat le nak amik gambar makanan2 yang laen. Apa2 pun, terima kasih kepada yang menjamu, semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki dipermudahkan urusan dunia dan akhirat, amin.



Laksa - aku ni bukan peminat laksa, tapi makan je lah,
orang dah hidang...

~Salam Sayang~

9 comments:

  1. salam afeez ...

    malam tu rumah adik kak S pun dah makan laksa , hai ler laksa , ummi pun bkn peminat laksa , tp blh ler makan kalu dihidangkan....

    hai nampaknya lum habis le lagi siaran makan2 kita nih ..

    ReplyDelete
  2. Salam feez

    CM pun bukan peminat laksa... but i like salsa...jomm ...wakaka...

    ReplyDelete
  3. Salam Afeezz...

    Bulan nie tak tak habis lagi sesi makan2 hang no... I likeeeee.... LAKSA... heheheh

    ReplyDelete
  4. Salam Afeezz,

    I like Laksa so much hihi..
    SiNoMoSa is not SaMoSa = correct..

    ReplyDelete
  5. wsalam kak ummi : wah3 tak minat laksa gak ker? tp klu org dah hidang, kite makan je ler kan, takkan nak demand yg bukan2 plak... kak, belum habis lagi aktiviti makan2 ni, rasanya hari jumaat minggu depan ade lagi satu kot....

    wsalam kak mas : tak minat laksa gak... hihihi.... wow! salsa... i like also, seksi....

    ReplyDelete
  6. wsalam tikah : tak habis lagi tikah, jumaat depan ade lagi satu. ade CME ngan lunch sekali...

    wsalam syima : wah3... nampaknya ade 3 org tak minat laksa dan 2 orang peminat laksa... so klu geng GKB nak wat makan2 lagi, takle wat laksa ler... hahahah.

    ReplyDelete
  7. salam anakanda

    A dah timbang berat ke?

    ReplyDelete
  8. salam afeez,

    az suka sangat laksa kelantan, tp susah dapat

    ReplyDelete
  9. wsalam mama ju : dah timbang dah, takde perubahan...

    wsalam ayahanda zain : laksa kelantan macam mana plak? laksam tau ler, sedap gak laksam...

    ReplyDelete