10 March 2010

215 : Sepetang Di Awan

Dengan tidak disangka2, bermula dari komen seorang kawan 'bile nak turun Kajang ni?', akhirnya terjadi satu pertemuan di awan. Dengan tidak dirancang2, bertemulah kami, juga di awan. Terima kasih kepada yang hadir.

Pertemuan semalam (9 Mac 2010) di Kawasan Rehat dan Rawat Awan Besar di lebuhraya Kesas. Perancangan yang tak sampai sehari berjaya mengumpulkan kawan2 blogger yang amat aku senangi, Abg Imran sekeluarga, Hanis, Syima, Kak Elaira dan Kak Taj. Dan tanpa disangka2 tiba pulak Tikah dengan Abg Hon. Hidangan kami malam itu... Sate Kajang Haji Samuri. Terima kasih kepada Abg Imran.


Ade org tu kate nak makan 100 cucuk... tgk2 dia
makan beberapa cucuk jer...ngelat sungguh...


~Salam Sayang~

17 comments:

  1. Salam Afeezz,

    Wow awak pergi ke awan eks?
    Apa rasanya satay kat awan tuh..

    Seronok jugak berlepak2 dgn GKB Pompuan sampai tak sedar malam makin larut huhu..

    Special thanks to Abg Imran & Family (Kak Mai, Hadi, Ameera, Nadia & Iman)

    psstt: Afeezz, bulan Mac blog nie memang khusus utk entry Makan-makan eks..hihi

    ReplyDelete
  2. wsalam syima : wah3... semalam ade wat order tambahan ker? mesti tak cukup kan.. hahaha

    tu lah syima, byk betul entry makan2 bulan mac ni...

    ReplyDelete
  3. uiks..mana ada buat order tambahan..itu pun tak habis dimakan..lastnya kak elaira + hanis tapau bw balik je huhu

    ReplyDelete
  4. hihihi... maner le tau kan....

    ReplyDelete
  5. salam Afeezz...

    ko buat N3 makan2 , akak lak N3 jalan2 ... ha ha ha

    mlm tu memang dah pesan suruh simpan laksa tu , jd depa pun simpan je ler .

    ReplyDelete
  6. salam my dear..

    ala la.. after bulan mac nie.. maka ramailah geng kanda.. emmm, yang sama saiz ngan kanda.. ahikss

    selamat makan2.. opsss, dengar kata orang yang nak p kursus tu nak blanja kita after dia balik berkursus.. la la la

    ReplyDelete
  7. Afeezz tumpang lalu..

    Ewah3x MIL, siapa yg nak pi kursus tue? Owh dia ada habaq nak belanja ke? Awat DIL tatau langsung..hihi..
    Rasanya org tue habaq kat DIL, lepas dia balik kursus terus dia pi Bangladesh ada kursus lain plak hikhik

    ReplyDelete
  8. Afeezz...tak dpt bulan madu di awan biru, dpt makan sate di awan besar pun ok pe....errr...100 cucuk tu hanya 1 fantasia bulan madu je...hehehe.

    Thanks to all for the company.

    ReplyDelete
  9. wsalam kak ummi : nak wat entry aper lagi, aktivitinya asik makan jer.. hahaha... akak pi jumpe mama as makan laksa gak ker? tapai ade lagi tak?

    wsalam kak noor : dah2... pasti jgn ajak lagi pi makan2 ni... kite diet selama sebulan plak. kak noor.. betul ke org tu nak belanja, kite pow dia habis2an nak?

    ReplyDelete
  10. sila lah lalu syima : alah... DIL tu dan2 tak tau pastu nak pi bangla plak... kene kidnap ngan mamat bangla kang, baru tau...

    salam encek imran : di pertemuan yg laen kite pi makan kat kajang plak... masa tu baru fantasia 100 cucuk sate tu boleh direalitikan.. hahah

    ReplyDelete
  11. huwaaaa x ajak aku pun..
    sedih nya

    ReplyDelete
  12. Salam Afeezz,

    TQSM buat Abg Imran & Family (Kak Mai, Hadi, Ameera, Nadia & Iman. Akhirnya bertemu juga...

    Pijal, hang tak dak kat sini, so tk dpt ajak hang... cheq pun p last minit...

    ReplyDelete
  13. salam pijal, wsalam tikah : betul3... pijal ko kan takde kat sini, nak ajak lagu mana? hang keje jer la kat aloq staq tuh

    ReplyDelete
  14. salam Afezzz

    Ohhhhhhh ado laie gathering makan2..aar..kalu siang akak kalut inikan pulak malam2..lagik kalutlah dek...hehhe...

    bila gathering tak lalu makan akak seronok tengok orang makan jer..hehehh pun besar gak badan kak noor camnerlah ni....hehehh

    ReplyDelete
  15. wsalam kak shami : sib baek le abg im tu dok kat paris, klu tak, hari2 ade aktiviti makan2... hahahha...

    klu tengok orang makan pon badan bole besar, baek makan sekali... sure membesar bagai johan jugak.. hahha

    ReplyDelete
  16. ala korg ni,
    kot ye pun aku takde, ajak jelah huhu..

    sedih tau

    ReplyDelete
  17. haha... pijal, next time kite rancang lagi, tp masa tu, ko lah yg kene belanja... ade berani?

    ReplyDelete