21 February 2010

207 : Mari Mengemas Part II

Setelah penat dan bersusah payah minggu lepas mengemas almari pakaianku, hari ini aku meneruskan tugas2 mengemas itu. Hari aku mengemas 'rumah' aku ni, sekadar untuk memberi sedikit kelainan. Bosan sudah rasanya melihat deko2 lama yang tak seberapa itu. Aku juga inginkan deko baru yang sesuwai dengan peredaran zaman... hak..hak..hak..

Niat untuk memberikan layout baru di rumah aku ni dah lama aku pendamkan. Telah beberapa kali aku kecewa bila niat aku tu gagal dilaksanakan dan memberika keputusan yang amat mengecewakan (tak jadi lah tu maksudnya). Lantaran itu aku memendamkan niat aku tu untuk satu jangka masa yang agak lama.

Akhirnya, impian aku untuk menukar layout rumah aku ni tercapai pada hari jumaat yang lepas, setelah bertanya kepada dua orang sahabat. Terima kasih kepada Cik Nor Atikah dan Cik Syima kerana sudi membantu tatkala saya memerlukan pertolongan. Jasa kalian amat saya hargai. Hahaha...


Salam Sayang...

11 comments:

  1. salam anakanda afeez,

    look very nice. I'd like

    ReplyDelete
  2. comelnya layout baru u. ehemm...kalau mencari teman hidup pastikan dia secantik atau lebih drp layout ini. hehehehhe

    ReplyDelete
  3. Salam Afezz..

    Tahniah... dah berjaya cat rumah... cantik...

    ReplyDelete
  4. wsalam cik syima : ini lah hasilnya setelah sehari berhempas pulas menggobek2 blog ni. Anyway.. thanks for the help...

    wsalam ayahanda zain : i likee also...

    salam daddy : thanks... mane leh nak samakan teman hidup ngan blog.... hihiih...

    wsalam cik tikah : time kasih gak pasal tolong sy cat umah ni...

    ReplyDelete
  5. Salam Dekk afezz

    look ok jer cam cp punya rumah..jer hehehhe

    ReplyDelete
  6. wsalam kanda shami2 : sama tapi tak serupa, rumah CP malap jer, rumah sy cerah...

    ReplyDelete
  7. salam afeez ...

    hui hui hui , akak keletihan mengemas rumah yg porak peranda , mai jalan sini jap .

    aduh cantik dan berseri sekali . jeles nih .

    ReplyDelete
  8. wsalam kanda ummi : klu pi umah akak ade cucuq dok? hahaha...

    ReplyDelete
  9. aku ingatkan salah rumah..

    tgk alamat betul lah

    tgk tuan rumah, oooh betullah

    cuma dah tukar cat n layout..

    tahniah..

    ReplyDelete
  10. salam che pit : laen kali pakai ler pijat gps tu... baru le tak salah rumah....

    ReplyDelete