03 December 2009

Posting No. 183 : Hopefully...

Hopefully, next week will be different.





















Salam Sayang ...

15 comments:

  1. yelah..
    aku pun hope jugak lah..
    hmm wajah baru rumah ko ni

    ReplyDelete
  2. salam sahabat che pit : ko nak hope aper plak... habaq mai ler...

    ReplyDelete
  3. Salam Hari Jumaat Afeezz,

    Hopefully whatever u dream will come true friend..
    Smg 'different' tue mbw makna dlm hidup..
    Kalo CITY hang kuar bw laa ahli2 kelab bujang merasa naik dulu eks hehe..

    ReplyDelete
  4. salam sahabat sinomosa : CITY??? ermm...

    ReplyDelete
  5. salam

    menci arr lah akak..dia main teka teki???

    ReplyDelete
  6. Salam afeez,

    betul le sinmosa kalau vios yang kuar afeez kena pi jumpa az kat pontian. itu pun kalau afeez tahu jalan ke pontian sebab afeez ni kat kl pun tak berapa tau jalan. Afeez tau jalan dari umah dia ke tempat kerja saja. (jangan maree)

    ReplyDelete
  7. Salam apeezz..

    aminn... moga apa yg kau impikan terlaksana...

    Peezz CT or Vios? apa2 pun belanja kita org naik kete baru...

    ReplyDelete
  8. salam kekanda mas : eh... maner de kite bg teka teki... kite takde tanya soklan pon pade sesiapa... per le kak mas ni...

    salam ayahanda zain : tu le pasal AZ, sy ni anak teruna sunti, mane de kuar rumah, tunggu org masuk meminang jer... hahaha...

    salam sahabat sinomosa : amin sinomosa, semuga apa yg dihajati akan dimakbulkan.. nnt kite pi jenjalan jer... kite berdua je tau..

    ReplyDelete
  9. salam afeezz..
    jom gi kenduri PA datin tuh ..jgn ler merajuk lak..
    kalo korang semua tak mau gi , akak pun segan gak sorang2 . he he he .merajuk gak lah

    ReplyDelete
  10. salam kekanda ummi : frust ni, baru nak cucuk jarum, dah diambil orang... kecewa!!! hahahah (bukan kisah benar)

    ReplyDelete
  11. Salam afeez,

    Masya Allah, anak teruna suti rupanya kamu yer afeez. Sabor jer ler.

    ok lah p ler jenjalan ngan sinomosa tu. mana tahu kan kuasa Allah.

    ReplyDelete
  12. salam

    aaah pi lah jejalan dgn shima tu,baik budaknya,senyummmmm jer,putih bersih kulitnya,manis parasnya,sopan santun budi bicaranya,akak setuju bonar,

    Az boleh jadi wakilnya,pi jejalan dulu yer

    ReplyDelete
  13. salam kekanda mas : takut syima jer yg taknak nnt... hahaha..

    ReplyDelete
  14. Salam Afeezz,

    Oppss..kete tue kalo naik ramai2 lagi afdal..hehe
    Pijal dok depan..cheq, tikah & hanis dok belakang..hehe
    Pastu kita ronda2 dari umah kak nija ke umah kak mas pastu ke umah kak ummi pastu ke umah AZ..
    Pasal jalan jgn riso, pijal bleh jadi pemandu pelencong ops silap pemandu pelancong hehe

    ReplyDelete
  15. salam sahabat sinomosa : bole2, nnt kite wat field trip ke rumah kekanda2 kite ngan ayahanda kite tuh...

    ReplyDelete