26 November 2009

Posting No. 182 : Salam AidilAdha

Indah Langit Kerana Awan,
Indah Laut Kerana Kebiruan,
Indah AidilFitri Kerana Kemaafan
Indah AidilAdha Kerana Pengorbanan

SALAM AIDILADHA


Salam AidilAdha...

14 comments:

  1. salam..
    selamat hari raya,, salam ukhwah..


    Indah Langit Kerana Awan,
    Indah Laut Kerana Kebiruan,
    Indah AidilFitri Kerana Kemaafan
    Indah AidilAdha Kerana Pengorbanan

    ReplyDelete
  2. Salam My Life : selamat hari raya dan slaam ukhwah..

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya. x korban ke thn ni? u kerja di spital ke? heran gak ambik banking tp kerja situ. hehehhe. jalan jammed teruk from bangi to machang, kelate. turun kul 9 am, kul 12 tghmalam baru sampai. bukan daddy la..tapi kakak n abg ipar. pity them..janji sampai dgn selamat.

    ReplyDelete
  4. salam aidiladha..

    hmm xde rezeki aku semalam,, x perlah, next time k..

    ReplyDelete
  5. Salam Afeez,

    Selamat Hari Raya Aidiladha..

    ReplyDelete
  6. salam daddy juk : raya thn ni biase jer, tak berkorban pon. Keje kat maner pon samer jer daddy, dah rezki kite kat situ, terima lah seadanya. biase le tu daddy, jalan2 jem ni, jgn kate mase nak raya, raya laen pon jem gak. sy pernah masa raya cina, KL - KB.. 10 malam - 10 pagi...

    salam sahabat che pit : thn depan plak lah nampak nyer....

    ReplyDelete
  7. salam kekanda noor : selamat hari raya aidiladha....

    ReplyDelete
  8. salam eidul adha afeez.
    semoga ceria selalu.. ada lagi ke ketupat dan lemang di rumah afeez tu.akak nk g raya nih..he he he

    ReplyDelete
  9. salam kekanda ummi : ketupat dan lemang dah selamat kami korbankan, sisa2 pon tak tinggal lagi dah. Klu kanda nak dtg, air bujang je lah sy hidangkan..

    ReplyDelete
  10. Salam Afeez,

    Salam aidil adha. az baru je sampai Pontian ni. Terima kasih datang melawat walapun az tak ada kat rumah

    ReplyDelete
  11. Salam dek..

    nanti bg hp no tu..lenkali ada majlis kat surau akak tu bole jemput ekau dek...ndak2 yg ada kambing barbeku tu...

    ReplyDelete
  12. salam kekanda shami2 : klu dtg makan jer bole tak? hahaha

    ReplyDelete
  13. salam

    alahai dah lmbt nk ucap salam aidiladha kt adik kesayanganku ni,sebelum ni cuba ketuk pintu umah dia internet slow kt kg.ketuk2 tak bukak...salam apa dik..salam cuti sekolah jer lah..

    ReplyDelete
  14. salam kekanda mas : alahai... dah habis raya baru nak mai ker. takde aper nak hidangkan... air bujang jer ler...

    ReplyDelete