02 November 2009

Posting No. 172 : Kuchi Kuchi Pampers Hai

Alhamdulillah, adik aku telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada pukul 6.35 petang, 1 November 2009. Selamat datang ke dunia.


"kacau betul lah diaorg ni, aku nak tido pon tak senang.."


Syok nyer dia tidor.. Orang ramai pon dia tak sedar..


"uish... kat maner aku ni, awat terang sgt ni?"


Salam Sayang ...

8 comments:

  1. Salam afeez,

    cutenya. ermm kalau az dapat tu, siap az nak cubit2 pipi dia.

    syhhhhh, nanti mak dia marah ........ senang2 nak cubit anak orang yer.

    ReplyDelete
  2. haha..

    apa nama dia? dah buh nama ka

    ReplyDelete
  3. Salam Apezz...

    Tahniah buat hang sekeluarga...
    Comelllllllnya.... geram lak.....

    ReplyDelete
  4. salam

    tak nak cakap pape comelllllllll yer,cam bapak sedaranya..

    ReplyDelete
  5. salam...

    Ya Allahhhh...comelnyeeeeee.....

    piz, hanaq kat kakak hang....cheq nak pinja ujung2 minggu boleh dakkkk

    ReplyDelete
  6. salam AZ : amboi.. sedap2 jer dia nak cubit pipi dia yer. kecik lagi AZ, nak cubit tunggu besar sikit.

    salam madey : nama dia Anna Mariam. klu adik aku still nak bubuh nama tu lah..

    salam tikah : tengkiu2... aku tak jumpe lagi bebi ni pon..

    salam cikgu mas : bapak sedaranya comel ker?? (apiz tersipu2 plak)

    salam anis : ni anak adek cheq ler...

    ReplyDelete
  7. hmm buat2 le belajor nak cuci2 n tukarkan pampers tu

    ReplyDelete
  8. salam che pit : tukar tu senang jer, tp part nak mencuci tu yg payah sikit...

    ReplyDelete