16 October 2009

Posting No. 163 : No Idea To Write

Dalam seminggu dua ni macam takde idea jer nak menulis untuk diri sendiri. Masih lagi terfikir2 aper yang nak diceritakan, masih tercari2 buah fikiran untuk dituliskan. Pohon maaf sempena Deepavali esok kepada kawan2 yang yg sudi datang menjenguk rumah saya ni walaupon takde ape2 yg aku nak jamukan.

Klu kalian merinduiku, tataplah wajah mamat atas ni, hensem gak dia.. macam aku gak.. hahah..


Salam Sayang ...

13 comments:

  1. Salam Afeez,

    Siapalah nak merindui si afeez hensem ni. perasan pulak bila CM kata afees hensem yer. tp memang afis hensem la. ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. AZ.. mane le tau kan ade orang yang merindui sy dalam senyap. CM tu bukan bole percaya tu, dia kan minat anak2 ikan yg kiut2 macam sy ni.. hahaha...

    ReplyDelete
  3. hmm ko tu bukan anak ikan..
    anak ikan kecik jer.. dah leh kira ikan matang dah ko ni... boleh buat asam pedas

    ReplyDelete
  4. Salam Afeezz

    Brutel betul Cp ngan afeezz yer.

    ReplyDelete
  5. salam

    hahahaha..nk bagitau ni hanya boyer jer mengenal ikan,macam hanya jauhari mengenal manikam..

    .afeez mmg hemsem,mamat kat atas tu pun tak leh lawan afeez...afeez forever wakakaka,nasib baik aku dah kawin feez...entah2 hang pun kn grab...pape pun hasben ttp dihati...

    ReplyDelete
  6. terkojut akak tengok gambar ni...ingat muka afeez dah bertukar jadi gitu...penangan loreal...kusss semangat...

    ReplyDelete
  7. As Salam

    tak sabar nak tunggu esok hari untuk menatap wajah 'kesayangan' CM nie.. alahai tak makan lah akak esok.. dok perati apezz je..

    ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  8. Salam apeezz...

    Sama ler kita apeeezz... no time to write...

    bila ang kata hang hensem cam mamat tu.... cheq teringat nick name hang 'apez hensem'... awat dah tak guna? :)

    ReplyDelete
  9. Salam Noor,

    Noor boleh makan sampai kenyang kat umah Hanis, AZ gerenti jejaka hensem kesayangan CM ini tak akan datang, kecuali CP buat sesuatu .... macam nak jumpa Az dulu. ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  10. Salam Ayah Zain : che pit tu mmg macam tuh, entah knp le dia kasaq sgt ngan cheq. Klu cheq ni adek dia, rasanya dah kene luku dah kepala botak cheq ni...

    Salam Cikgu Mas : sy ni hensem ke kak mas? sy tak hensem lah, cume fotogedik jer. dalam gmbr jer nampak cantik, kat luar.. kureng sikit ler... rasanya cikgu mas pon pandang sy sebelah mate jer...

    Salam Kak Nija : wah3.. pakai loreal jer muka terus leh jadi macam pan-asia ker? macam cooking pan bole le kot.. hahaha

    Salam Kak Noor : cheq tak dpt mai le umah anis, ade aral plak melintang tengah2 jalan. so.. bole ke kak noor dan kakak2 ku yg laen melantak sepuas2nya..

    Salam Atikah : takmo dah guna nick 'apiz hensem' tuh.. macam perasan hensem plak adenye...

    Salam Ayah Zain (lagi sekali) : macam3 tau2 jer ayah zain ni.. hik.. hik.. hik..

    ReplyDelete
  11. salam dik afeezz

    salam ziarah dan salam kenalan dik , hajat di hati nak jumpa di rumah Hanis semalam , tp kecewa .

    ReplyDelete
  12. kak ummi : ade aral melintang plak semalam, tu yg tak dpt datang...

    ReplyDelete
  13. I consider, that you are mistaken. I can defend the position.

    ReplyDelete