28 September 2009

Posting No. 160 : Selamat Hari Raya 4


AIDILFITRI 1430 / 2009
Gambar Keluarga Haji Affal
Aidilfitri 1430 / 2009
Kg. Selayang Indah
Selayang Bharu


Salam Aidilfitri...

16 comments:

  1. Salam..

    psstt.. encem lah anak Hj Affal yang pakai baju 'papel' tuh.. nak cop lah buat menantu..

    ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. SALAM

    NK COOP AJAK DATING YG BAJU PEPEL TEWWW,NGEH,NGEH,NGEH

    ReplyDelete
  3. kak noor :

    sudi ke kak noor bermenantukan orang tua? hahaha

    kak mas :

    nak ajak deting boleh jer.... jom3!!

    ReplyDelete
  4. Ya Allah....segaknyaa anak Pak cik Affal berbaju melayu....kalau bertanjak rasanya lg segak tuuuu....

    ReplyDelete
  5. hanis : aper lagi.. pi le usha.. bujang lagi tuh, baek budaknya, manis muka, sopan budi pekerti, keje pon bagus..

    ReplyDelete
  6. Salam apeezz,

    Wah.. promote si baju pepel nampak... hanis, cepat... hang tk berkenan ker? kak noor dah coop nk wat menantu tu... :)

    apeezz, kirim salam sikit kat budak tu no... he... he...

    ReplyDelete
  7. salam tikah :

    budak tu jawab, waalaikumsalam...
    tikah taknak join ke perebutan mamat hensem berbaju pepel tu bersama kak noor, kak mas dan anis? hikhikhik

    ReplyDelete
  8. hmm aku tak nak join perebutan..
    hmm tu semua aa ke family ko? masih belum besar.. aku dah ramai sikit ler dari famili ko..

    ReplyDelete
  9. che pit :

    tak semua, abg ipar aku takde dlm gambar koz dia yg amik gambar, pastu keluarga abg aku yg sulung pon takde, anak dia 2 org... tahun lepas dpt berkumpul semua...

    ReplyDelete
  10. feeewiiiitttttt.....(kenyit mata & angkat kening cam ziana zain sikit kat anak bujang Pak Affal).....

    p/s...tikahhh hang mai laa dok sebelah cheq....

    ReplyDelete
  11. Salam,

    Hanis... cheq tumpang dok sebelah ko... he.. he..

    ReplyDelete
  12. anis & tikah :

    wah... bukan main suka mamat tu, ramai gadis nak usha dia... takleh jadi ni... i nak enterprem lah...

    ReplyDelete
  13. SALAM

    MOKCIK TOK LEH TIDO MIMPI BAJU PEPEL DATING DGN MOKCIK KT KLCC,TIBA-TIBA HASBEN MOKCIK DATANG TEMBAK DAN TERSEDAR MOKCIK DR TIDO,FUUUH MIMPI NGERI,,,

    ReplyDelete
  14. Salam Afezz

    Tengok2 alamat tu cam biasa ja...dolu2 akak menyewa kat selayang indah lorong 14...depan rumah yg byak bela haiwan cam zoo tu...

    ReplyDelete
  15. Salam Afezz

    Tengok2 alamat tu cam biasa ja...dolu2 akak menyewa kat selayang indah lorong 14...depan rumah yg byak bela haiwan cam zoo tu...

    ReplyDelete
  16. cikgu mas :

    hasben akak tu tembak saper? tembak akak ke atau tembak si baju pepel?

    kak shami2 :

    rumah sy kat Jalan Indah 5....

    ReplyDelete