18 September 2009

Posting No. 155 : Menjelang Hari Raya 5

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin


Sempena kedatangan Syawal dan Hari Raya Aidilfitri yang mulia ini, saya menyusun sepuluh jari memohon kemaafan serta ampun dan maaf daripada ayahanda dan bonda serta keluarga tersayang. Kepada sesiapa yang mengenali, sahabat-sahabat tak kira di mana jua anda berada . Semoga kalian semua bergembira di hari yang mulia ini. Semoga keeratan dan persahabatan kita berkekalan selama mana yang mungkin, InsyaAllah.


Salam Aidilfitri...

7 comments:

  1. Salam my dear..

    akak pun nak mintak ampun & maaf kat 'babeh'.. kalu selama kita kenal nih.. ada kata2 akak yang menyinggung perasaan..
    Selamat Hari Raya.. maaf zahir batin..

    psstt.. 'ku tunggu mu di NSK..' sebelak rak ikan masin.. tempat dating kita tuh..

    ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  2. salam afeezz,

    hmm slamat raya, maaf zahir batin.. tp jgn lupa ko masih ada hutang dgn aku..

    ReplyDelete
  3. kak noor :

    bile mase plak kite deting kat rak ikan masin tu.. isk.. akak ni, mesti deting ngan bangla NSK ni.. tu yg konfius..

    selamat hari raya, maaf zahir dan batin pada kak noor sekeluarga

    che pit :

    selamat hari raya, maafkan lah aper yg aku tersalah, terkutuk, termakan, terminum, terpinjam, terHUTANG dan sebagainya...

    ReplyDelete
  4. Salam Afeezz,

    Selamat hari raya... semoga gembira menyambut lebaran kali ini... saya pun sama le... minta maaf zahir batin...

    ReplyDelete
  5. salam apiz,

    selamat hari raya maaf zahir batin...

    ReplyDelete
  6. salam afezz


    selamat hari raya yer,,,maafkan k.mas atas segala ketelanjuran kata dan laku,,,afezz memang best...bye k,mas balik melaka,,

    ReplyDelete
  7. tikah, anis, cikgu mas :

    selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir batin klu ada salah dan silap saya sepanjang perkenalan kita.. semoga bergembira di hari raya...

    ReplyDelete