07 September 2009

Posting No. 150 : 4th Miles 1st Official Gathering @ Crystal Crown KL

4th Miles 1st Official Gathering

Tarikh : 6 September 2009 (Ahad)
Tempat : Crystal Crown, Kuala Lumpur
Masa : Berbuka puasa
Kehadiran : Sharis, Zainal, Afeezz, Nahrin, Abdal dan Phui Si juga suami kepada Sharis

Semalam merupakan pertemuan rasmi pertama 4th Miles. Walaupon kami hanya berjaya mengumpul 6 orang sahaja, tapi perjumpaan tersebut amat meriah dan bermakna. Setelah lebih 20 tahun tidak berjumpa dan berkumpul, akhirnya kami dapat bertemu dan berbuka puasa bersama. Terima kasih kepada Sharis yang organize perjumpaan ini. Terima kasih kepada semua kerana sudi hadir ke majlis kita yang tak seberapa ini.


Wajah2 yang sekian lama tidak bertemu


Wajah2 yang kekenyangan selepas berbuka


Gambar terakhir sebelum berakhir pertemuan

p/s : jangan lupa kawan2, next time kat Le Meridian, Bedal organize....

gambar sumbangan Nahrin diambil dari 4th Miles @ facebook


Salam Sayang ...

11 comments:

  1. salam afizz

    semua dah jadi bapa dan mak orang ker??seronok yer..

    ReplyDelete
  2. Salam my encem..

    seronok kan dik.. dapat kumpul ngan geng2 lama.. kita orang pun selalu gak jumpa.. 5/6 tahun sekali.. he he.. kira selalulah tu.. bila jumpa misti semua sibuk cite pasai perubahan saiz masing2.. hu hu

    psstt.. CM ooiii, 'semua dah jadi bapa dan mak orang..' cuma adik kita nie je yang belum..

    ngeh ngeh ngeh

    ReplyDelete
  3. salam CM,

    tak semua ler yg dh jadi mak bapak org..

    si mamat tu masih lagi bujang trang tang tang

    ReplyDelete
  4. Salam apezz...

    Walaupun tak ramai, tp bila dah terlalu lama tk jumpa, mesti seronok... masing betukar cerita, mengimbau memori lama kan....

    ReplyDelete
  5. kak mas ku sayang : a'ah.. semua yg hadir merupakan mak dan bapak orang, 3 org lagi anak dia. cheq gak yg masih single mingle...

    kak noor ku sayang : betul tu kak noor, ni bukan baru 5-6 thn tak bertemu, kami dah 20 thn lebih dah tak bertemu dan berjumpa.. mmg byk lah cerita, byk berkisar zaman2 dolu... lawak jer...

    Che pit ku sayang : ye2.. telah sedia maklum aku jer yg masih belum berpunya, masih kepunyaan mak ngan ayah aku..

    tikah ku sayang (jom kapel) : tu ler, baru 6 org pon dah riuh, bayangkan lah klu semua hadir bersama, mau kene halau kami ngan tokey hotel tuh...

    ReplyDelete
  6. Piz,

    cheq pon ade undanggan ari rabu nie...kawan2 masa sekolah menengah rendah dulu...dah 15 thn rasenye tak berjumpa...tp takde keputusan muktamad lg, dapat g ke dak nie...depa wat ari keje...dahtu kat KL lak...huhuhu...entahlaaa

    ReplyDelete
  7. Hanis : pi je ler, bukan selalu pon dapat jumpa kawan2 lama, klu bukan sekarang ntah bile2 plak pas ni dpt jumpa semula..

    ReplyDelete
  8. Salam apezz...

    Terkelu cheq... jejaka hensem dok ajak cheq kapel...

    Awat hang dok sayang menyayangg nie? dah terkena virus jiwang2 ker? Wah tak lama lagi rumah hang berbunga2 la no...

    ReplyDelete
  9. tikah ku sayang (jom kapel) : taman hati ku telah berbunga...

    ReplyDelete
  10. salam apizz

    hehehehe..terperanjat k.mas ajak tika kapel cam tu jer..huh romantik ker tu,langsung tak jiwang..terperanjat biawak tika..

    ajak lah macam ni..sebelum tu kn nyanyi lagu hafiz Af 7.

    Beralih musim ke musim
    Hati tetap serupa
    Tiada yang berubah
    Dari hari dikau pergi
    Dikau pergi

    Penjara.. hidup ini penjara
    Tanpa ada simpati
    Kepada sang kekasih
    Yang dilanda, yang dilanda
    Kehilangan..

    Chorus:
    Masih jelas setiap garisan halus
    Bila senyuman kau ukirkan untukku
    Masih jelas setiap lekuk penjuru
    Menghiasi wajahmu
    Waktu kau renung aku

    Ratib sendu..
    Ratib sendu bergetar dalam kalbu
    Hingga menitis linang
    Dari kelopak mata
    Keranaku keranamu dipisahkan

    (ulang chorus)

    Sudah suratan takdir begini
    Segalanya sementara
    Selagi hayat masih ada
    Kau bertakhta di hatiku

    aduuh jadi kerja aku ber google cari lagu nii...tapi mmemang boleh layan lagu ni,alamak.k.mas dah tanam bunga kat umah ko..

    ajak tika kapel bagi romantik sikit cam lagu tu arr,cayangg adik akak..

    ReplyDelete
  11. wow kak mas ku sayang.. takpe2... nnt saya wat entry khas untuk tikah

    ReplyDelete