28 August 2009

Posting No. 144 : Class of '88

Class of '88
6 Kenanga - SRK (1) Batu Empat Jalan Ipoh Kuala Lumpur

I really miss those days....

************************

Kerinduanku ....

24 comments:

  1. Salam apiz..

    Nie gambar masa hang darjah 6 ka?
    mana satu hang nie? barisan lelaki belakang dua dari kanan hang ka?

    ReplyDelete
  2. salam

    tika k.mas ceruk mana pun apiz bergambar k.mas kenal n boleh cari.....tu budak chubby yg comel tu..tapikan pizz..amboii cikgu hang rambut dia sekilo gel tu.."melentik" gitu...agaknya ingat tak nama cikgu tu?

    pizz cayang..akak terperasanlah..hmmmm dah ada kerinduan-kerinduan kt umah ni..virus jiwang dah menghampiri tu..perrgh..hehehe

    ReplyDelete
  3. salam

    hmm takde keje aku nak menyakitkan mata nak cari ko yg mana satu..

    ReplyDelete
  4. Atikah : haha... pakcik le tu, cekap gak mata tikah yer... nampak chubby plak masa tuh... takper, janji cumel..

    Kak Mas : kak mas mmg cekap, nampak jer sy kat maner, takleh nyuruk le ni. klu pi maner2 pon kene berhati2, klu ade kak mas, mesti kak mas skodeng..

    kak mas.. maner je jiwang, saya rindu2 zaman kanak2 jer, bukan rindu2 pada seseorang. blog i masih terpelihara k..

    pijal : udah2 le tu pijal, ko ni tak habis2 lagi marah pada aku..

    ReplyDelete
  5. owh.. kak mas.. cikgu tu nama cikgu zurayah.. rambut camtu kan glemer masa zaman2 tuh... siap pi karan rambut sebelum amik gambar.. haha

    ReplyDelete
  6. kalau dah terkenang2 zaman dolu2 tu... dah ada unsur2 jiwang tu.. cuma tak karat jer lg... he.. he.. kta tgk stkt mana hang boleh bertahan... tgk muka cam berjiwa romantik jer... tak kan romantik tk jiwang kot...

    ReplyDelete
  7. aah tgk muka dia mmg k.mas tak caya dia tak jiwang..dia cover jer kot,...guna hard cover..romantik tu tgk renungan dia??..ahakk

    ReplyDelete
  8. kak mas, cover maco kot... tp kan tk maco ler kalau tak jiwang....

    ReplyDelete
  9. salam tikah,

    setuju tu.. org macho pun ada gak jwang2.. tapi kalau takde jiwang langsung, tipulah.. ingat robot ke..

    ReplyDelete
  10. tikah, kak mas & che pit : apasal le asik cakap pasal jiwang jer.. isk2.. ok2 saya menyerah kalah, kite tgk sejauh mana saya boleh bertahan untuk tidak berjiwang. betul gak cakap kalian, takkan takde walau setitis perasaan jiwang dalam diri manusia kan, kite bukan nyer robot, kite manusia, ade hati dan perasaan dan perasan..

    ReplyDelete
  11. Ha.. ha.. ha... akhirnya apezz dah agkat bendera putih... tak sabar lak nak menunggu hasil jiwang2 hang nie... tgk2 nanti mak oiiii.. hang ler paling jiwang.... jiwang karat... :)

    Selamat berbuka...

    ReplyDelete
  12. salam babeh..

    comey sungguh ko dik.. dikala ko masih di sekolah rendah.. akak dah kat sekolah menengah.. dah tua akak nie.. hu hu

    pssttt.. drebar bas sekolah akak dulu katakan.. org yang sering tidak mengaku yg diri nyer jiwang itulah org yang paling jiwang.. la la la

    ReplyDelete
  13. salam kak noor,

    betul tu.. org yg tak mengaku tu lah yg sebenarnya iyer.. tgk org giler kat kospital bahagia.. mana de diorg mengaku dia giler, dia kata org yg giler.. hmm sama lah mcm si apizz ni..

    ReplyDelete
  14. tikah : harap tikah dapat bersabar menunggu hasil jiwangan saya, tp sy harap agar tikah tidak mengharap sgt, pasal... sy ni tidak lah sejiwang yang tikah harapkan.. tak sekarat yg tikah mahukan...

    kak noor bebeh : sy tau kak noor lebih tua dr sy, tu pasal sy panggil akak, klu masih muda, of koz sy akan panggil sayang, intan payung, manja, kasih, hati, nyawa... wah... terjiwang plak... tidak2...

    pijal : oi.. smpi hati ko kate aku gila... aku tau le aku ade salah kat ko... uhuk...

    ReplyDelete
  15. Salam ziarah.
    zaman sekolah adalah zaman paling manis untuk di kenang...
    yang pasti ia berlalu...dah tak mungkin berulang.

    ReplyDelete
  16. salam dik

    ko jangan peduli pyjarl tu,majuk dia panjang..nanti dia ok sendiri..ko tahan jer dulu..


    dik,bila dah 2 hari rumah ko tak bersapu k.mas dah resah,kak mas mula dah nak terbersin dek habuk,akak peminat no 1 ko,hari2 tunggu cerita baru dari ko...hajat hati nak minat kat ko,tapi cheq dah expired,so minat kat penulisan ko jer....ceritalah pasal ramadhan ko,kalau tak de ceita ko ambik gambar mak ko masak apa berbuka pose ni...

    encuuuuuuummmm,encuuuuumm.hah kan dah terberesin.hupdate,hupdate44X

    ReplyDelete
  17. ish, ko ni sama je dgn mentor ko si RB.. aku tak kata ko giler.. aku cuma perumpamakan, mcm org giler tak ngaku dia giler.. mcm tu lah kau.. jiwang tapi tak ngaku jiwang.. ada faham mentee dan mentor RB?

    ReplyDelete
  18. Salam...

    he.. he.. he.. tergelak cheq sorang2... tu ler pijal lain kali bila tulis tu, chek balik tanda baca, letak tanda bacaan yang betul... sampaikan si apezz dah salah faham...

    tapi cheq faham maksud hang...

    ReplyDelete
  19. hezeleyed : betul tu, zaman sekolah mmg manis, mmg dah tak dapat kembali dah zaman2 tu. mmg pengalaman dan kenangan yg paling best...

    kak mas : tu lah kak, pijal tu tak habis2 lagi merajok dia ngan cheq. cheq ni bukan aper, kesian kat dia pasal dia merajok sorang2... hahah... kak mas nnt kan jer lah entry saya yg kemudian.... mesti update punya...

    che pit : RB tu saper? ko ni laen kali cakap bior jelas. jgn lah berkias sangat, aku ni bukannye paham sgt...

    tikah : tu ler... pijal tu nak cakap biat jelas, sib baek tak kene saman malu pasal tuduh cheq gila... hahah

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Salam...

    hmmm... RB tu Ratu Buaya (apezz hang yang bagi gelaran tu kan...) or Ratu Balapan?

    ReplyDelete
  22. RB = Ratu Buaya?? CM ker?? Saya ke yg bg gelaran tu?? hahhaa....

    ReplyDelete
  23. WINDU JUGAKKKKKKKKKKKKKKK....... BILA NAK JUMPA LAGI NIH???

    ReplyDelete
  24. umairah sekolah situ gak ker? tahun berapa?

    ReplyDelete