15 August 2009

Posting No. 137 : Cuti-Cuti Malaysia - Cameron Highlands 2009

Cameron Highlands, 100km...

OK guys, I will be in Cameron Highlands this weekend. I will be going with a friends of friend tomorrow morning and will be back on Sunday evening. Till then, please miss me.


Love ...

7 comments:

  1. waa mana janji2 ko nak g cuti dgn aku.. aku ajak g cameron ko kata takde apa yg best, takleh shoping, ni ko g tinggalkan aku.. aku dah amik cuti dah utk minggu depan.. sedih nyer

    ReplyDelete
  2. hahah.... pijal, percutian kite tu nanti2 lah.. aku pi CH tu temankan member aku jer, makan tanggung berak cangkung punye...

    ReplyDelete
  3. huhu kan dah set minggu depan.. aku dah amik cuti dah, semangat nak cuti2 sebelum pose.. huhu tak ku sangka ko khianati janji kita, huhu.. ini kah apiz yg ku kenal? esok2 kalau aku takde, ko cari lah kat batu belah batu bertangkup, huhu.. tak jumpa? cari guna gps

    ReplyDelete
  4. salam

    safe journey apizzz...baru lagi k.mas n family pi C.Hingland bulan 5 baru ni...beli jagung best u,strawberry dia masam...sekumtum ros untuk diriku leh tak?

    ReplyDelete
  5. pit : amboi3... sampai nak lari ke batu belah batu bertangkup ko yer.. takkan le sampai camtu sekali... haha.. jgn2... berdosa tau..

    kak mas : thn ni dah 2x kali cheq pi CH tu... jagung tu mmg sedap, manis sesangat.. stoberi tu biasa le, rasa gak stoberi bersalut coklat, takde le best pon.. kak mas... bunga ros tu dah layu lah ... hahha (dan2 layu)

    ReplyDelete
  6. piz....teh stobery tuk hanis ade dak?....stock teh stobary ku sudah hampir kehabisannnn....huhuuhuhu

    ReplyDelete
  7. hanis... cheq takde beli teh ler...

    ReplyDelete