Posting No. 119 : Happy First Anniversary

**Happy 1st Anniversary**

Esok, 14 Julai 2009 merupakan ulang tahun blog aku yang pertama. Tak terasa pon, setahun sudah masa berlalu. Tak sedar pon diri ini semakin dimamah waktu. Pada awalnya, tujuan aku membuka blog ini hanya untuk mengisi masa terluang, untuk menemani diri yang kebosanan. Lama kelamaan aku mula menulis apa yang aku lalui setiap hari. Apa yang berlaku pada aku dan sekeliling aku. Setiap hari aku mencari isi untuk dituliskan, setiap hari aku mencari fakta untuk diterbitkan, setiap hari aku mencari gambar untuk ditatapkan, setiap hari aku mencari lagu untuk menghiburkan. Untuk siapakah semua ini? Hanya untuk aku. Kerana aku menulis untuk diri sendiri.

Terima kasih kepada teman2 yang sudi berkunjung ke blog aku yang tak seberapa ini. Kunjungan anda semua membuat aku bahagia.


Salam sayang...

You Might Also Like

4 comments

  1. hehehehe ok ler tu.. aku kunjung umah apiz, ko kunjung umah afiz.. sama2 berkunjung2 an.. mengerat silaturrahim, haha.. anyway happy anniversary.. harap kunjungan aku buat ko bahagia.. hmm tak mau celebrate ker, kat dorai ker, hehe..

    ReplyDelete
  2. haha... mau celebrate ker? takkan kat dorai jer?

    ReplyDelete
  3. Happy 1st Anniversary. wahwah..tak celebrate kee?

    ReplyDelete
  4. wah... anniversary blog ke kene celebrate ker?? ngan saper aku nak celebrate?

    ReplyDelete