07 June 2009

96th ENTRY

Hari ni mak aku masuk sedap sangat, Ketam Masak Lemak. Dah lama rasanya tak makan ketam. Kalau makan kat kedai takde le aku nak mengambil ketam itu. Tak feel makan ketam kat kedai sebab takleh makan dengan kurang bersopan, malu ditengok dek orang. Actually mak aku yang teringin sangat nak makan ketam tu. Dia cakap dah lama dia tengok ketam kat NSK tu, tapi harga sampai RM20.00, tak jadi dia nak beli. Tapi hari ni dia dah tak tahan lagi kot, dia beli jer walaupon harga dia 4 ekor dalam RM20.00, mahal giler. Pastu bile dia dah masuk, dia cakap tak sedap plak, aku makan sedap jer... Kesian mak aku...


Love,

No comments:

Post a Comment