07 May 2009

86th ENTRY

Sejak2 dah habis sukan ni, rasa banyak masa terbuang. Balik rumah awal, tak tau ape nak buat dan akhirnya aku tidor. Kata orang tak elok tidor lepas asar atau time2 nak maghrib, tp time tulah aku tertidor ketika lepak2 menonton tv. Lantak lah, bukan niat aku nak tidor time tu, tertidor.

Hari isnin lepas aku cuti, selasa aku kerja macam biasa. Setelah sebulan bersukan, hari selasa lepas aku balik awal. Terasa kekok plak bawak motor petang tu. Selalunya balik dah gelap, tp hari tu balik ketika hari masih terang, rasa laen macam jer.

Berat pon dah macam naek jer... hwaaaa... tidak....


1 comment: