58th ENTRY

Some Collection


Sebenarnya takde intention pon nak wat collection. Tapi bila dan disimpan2 dah dikumpul2, jadi banyak plak, terus sayang nak buang.


Koleksi Pensil - ade ke orang collect pensil? Kebanyakan pensil ni aku ambil dari hotel2 dan resort2 yang aku pernah pergi. Tak kira pulak ade berapa batang, tapi penuh jugak lah satu mug.


Koleksi Gelas - Koleksi gelas2 vodka, hahaha.... tak banyak, ade enam bijik jer, semuanya dari luar negara. First gelas yang aku beli di London, harga GBP2.50. Secondly orang bagi kat aku, gelas Korea. Then aku beli I Love Wales dan Nottingham Castle. Kemudian aku dapat Paris ngan Belgium. Susah nak kumpul benda ni, since aku bukannya dapat peluang melancong ke luar negara selalu.


Koleksi Syiling - Aku dapat koleksi ni dari bapak aku yang bagi kepada abang aku dan seterusnya aku ambil since abang aku macam dah taknak. Banyak jugaklah dari syiling2 lama ke syiling2 luar negara dan token2 games. Syiling paling lama aku ade adalah syiling Malaya tahun 1945.


Koleksi Wang Kertas - Kebanyakkannya wang kertas luar negara dan ada juga dua keping wang kertas lama zaman Malaya tahun 1941 dan zaman Jepun (duit pokok pisang).

You Might Also Like

0 comments