27th ENTRY



Semalam pertama kalinya aku keluar shopping dalam bulan puasa ni. Taknak lah aku ketinggalan menghabiskan duit untuk berbelanja, tak sanggup melihat sale hari raya ni pergi begitu sahaja. Lagipun, gaji dan bonus kan baru dapat, ape lah sangat, berbelanja untuk diri sendiri.

Tak banyak pon benda yang aku beli, setakat barangan keperluan kerja jer, tak beli pon baju raya. As i mentioned before, aku pakai baju raya tahun lepas yang masih baru dan baru sekali dipakai.

As for yesterday, aku beli sepasang kasut, kasut hitam untuk kerja. Jenama Polo, diskaun 50%, dapat lah RM149.00. Then aku beli dua pasang baju kemeja. Sepasang berjenama East India Company, long sleves, kaler putih, harga selepas diskaun 50%, dapatlah RM79.50. Sepasang lagi, jenama Bonia Uomo, short sleves, kaler very very light blue, harga selepas diskaun 50%, RM49.00. Then aku beli sepasang seluar berjenama Camel Active, harga selepas diskaun yang entah berapa percent, RM69.95. So.. semalam jer, habislah duit aku hampir RM400.00.

You Might Also Like

0 comments