02 September 2008

19th ENTRY

Hari sabtu yang lepas rumah aku ada wat kenduri sikit. Kenduri tahlil dan kenduri doa selamat. Kebetulan jugak kakak aku sekeluarga baru balik dari UK setelah beberapa lama dia study kat saner. Kenduri kecil-kecilan jer, jemput orang surau, sedara mara dan jiran-jiran terdekat jer. Meriah jugak, tak pernah rumah aku segamat ini, dengan anak-anak buah aku riuh macam kapal nak karam, nasib baek lah baru lima orang. Anyway.. seronok gak ler walaupon penat.

Semalam, hari pertama berpuasa. Rasa semacam jer, tak penah rasa macam ni sebelum ni. Tak tau nak discribe macam mana.. hahha... Kebetulan hari ni cuti, memang takde benda nak wat, tu yang rasa lapar jer.. Anyway.. aku berjaya menempuh segala dugaan hari pertama. Masa berbuka plak, makan ala kadar jer... alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment