7th ENTRY

Apply cuti dari 23hb sampai 25hb Julai 2008, rabu sampai jumaat, ditambah sabtu dan ahad, jadi.. 5 hari aku cuti. Bukan nak buat aper pon, sajer2 nak amik cuti. Lagipun kelayakan cuti still banyak lagi. As at today.. cuti tahunan aku ade 39 hari lagi. So.. aku dah merancang, nak carry forward 20 hari, dan tukarkan kepada gantian wang tunai 12 hari, so.. baki ade lagi 7 hari. Tahun depan, awal tahun, kelayakan cuti ade 45 hari.. wow..

Semalam pi Genting ngan skendel (wow). Actually, takde buat aper pon, naik atas, makan, jalan2 dan turun balik. Hahaha... Nak masuk outdoor, skendel tu takut plak nak naik ride yg aku suke. So.. kiteorang pi makan jer ler kat Terrace Garden Restaurant, Genting Hotel. Yang tak bestnya, hujan pulak petang tu, tak dpt le kiteorang jenjalan kat luar. Pastu kat luar sejuk giler, dah le aku pakai tshirt sekeping jer.. menggigil gak ler.

Ntahapeapentah kan.. pi Genting semata-mata untuk makan jer, smpi 3 kali makan plak tuh. Anyway... dia belanja aku, aku ikut jer.. Thanks dear..


Kenangan di Genting tahun lepas

You Might Also Like

0 comments