4th ENTRY

Cakap tak serupa bikin, memula cakap laen, pastu create cerita lain nak tutup cerita lama. Pagi-pagi dah bising. Datang jumpa aku tanya pasal van pejabat, dah hantar bengkel ler untuk repair. Dia tanya pasal cerita nak spray baru van tu. Aku cakap benda tu tak buat lagi, aku dah mintak quotation dulu, takut mahal, jabatan taknak bayar plak nnt. Memang mahal pon, sampai rm4000++. Aku rasa sebab tu lah si acting boss ni takut, takut nak sain PO, takut ade orang query plak nnt. Dan-dan terus dia cipta satu cerita laen nak cover cerita pasal dia. TNC tak benarkan lah, pekeliling kerajaan lah, akta itu, akta ini.... Then aku ade gak bg tau dia yg dia dah bersetuju untuk spray baru van tu dulu. Terus-terus dia cakap, yg dia takde pon setuju pasal benda tuh.. cis.... Tak boleh pakai betul le dia ni...

Tak tau kenapa dia cuak sgt pasal benda ni. Klu ko tak setuju, jangan sain PO tu... kensel kan jer.. aper susah.. takyah le buat cerita-cerita karut yg org tak percaya.

Yg kedai tu pon satu, tak dpt PO lagi jangan le buat kerja, ni tak.... ade bahagian van tu yg dia dah buat... dibuatnya kalau dia dah siap satu van tu dispray.. mampos.. saper nak bertanggungjawab??

You Might Also Like

0 comments